معاون دادستان تهران خبر داد

یک گام تا رازگشایی قتل زوج جوان

معاون دادستان تهران با اشاره به پیگیری پرونده قتل مرتضی هاشمی و همسرش در غرب تهران ، از نزدیک شدن به کشف راز این 2 جنایت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۴۰۴


فخرالدین جعفرزاده ، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به آخرین پیگیری در ارتباط با این پرونده به «جام‌جم» گفت: به دنبال کشف جسد مرتضی هاشمی و همسرش آتنا در محل سکونت خود در خیابان گل‌ها در بلوار آیت‌الله کاشانی، پرونده این دو جنایت پس از گزارش ماموران کلانتری 140 به بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با عزیمت بازپرس ویژه قتل به محل مشخص شد عامل یا عاملان این جنایت از آشنایان مقتولان حادثه بوده‌اند که زن جوان را در یکی از اتاق‌ها و سید مرتضی را نیز در حمام خانه به قتل رسانده و محل را ترک کرده‌اند.

سرنخ

رئیس دادسرای جنایی اضافه کرد: پس از عزیمت بازپرس ویژه قتل به محل، تحقیقات قضایی آغاز شد و با به دست آمدن سرنخ‌های مربوط به این جنایت‌ها، ابتدا فردی که از دوستان مقتول بود شناسایی و برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. جعفرزاده تصریح کرد: 24 ساعت پس از شروع تحقیقات، سرنخ‌های دیگری در ارتباط با این جنایت به دست آمد و فرضیه‌های قضایی و پلیسی موجب شد تا دستور دستگیری برادر مقتول صادر شود. معاون دادستان تهران افزود: در حال حاضر دلایل و مدارکی وجود دارد که نقش برادر مقتول را در این جنایت پررنگ می‌کند. اگر چه این فرد مظنون هنوز به قتل برادر خود و همسر وی اعتراف نکرده است.

جعفرزاده یادآور شد: از بعد از ظهر روز گذشته بازپرس هنرمند که وظیفه رسیدگی و تحقیق قضایی این پرونده را به عهده دارد، تا پاسی از شب به تحقیق از دومین مظنون پرونده (برادر مقتول) پرداخت که نتیجه این تحقیقات بزودی منتشر خواهد شد. معاون دادستان تهران اضافه کرد: اگر چه اظهارنظرهای متفاوتی درباره این حادثه در رسانه‌ها مطرح شده اما از نگاه قضایی قتل این زوج احتمالا با انگیزه‌های مختلفی صورت گرفته است که بزودی و پس از پایان تحقیقات نتیجه آن اعلام خواهد شد، زیرا ما در یک قدمی کشف راز این 2 جنایت هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها