اچ تی سی چینی می‌شود

اچ‌تی‌سی، تولیدکننده تلفن‌های همراه سه مدل مختلف از گوشی مجهز به آندروید خود را تا پایان سال جاری به چین خواهد برد.
کد خبر: ۲۹۶۱۷۸

به‌گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی ‌InformationWeek‌، این شرکت با همکاری ‌Dopod‌ تلفن‌های همراه خود را توزیع خواهد کرد و سه گوشی ‌HTC Hero‌، ‌Magic‌ و گوشی ارزان‌تری به‌نام کلیک را به‌چین می‌برد. تمام این گوشی ها برای تطابق با استانداردهای چینی تنظیم می‌شوند.هیرو اخیرا در بازارهای اروپا نیز عرضه شده است و تلفن‌باامکاناتی است. این تلفن همراه که 2/3 اینچ صفحه نمایش لمسی دارد، با استاندارد ‌G3‌ چین نیز همخوان خواهد بود. ‌ ‌

اچ‌تی‌سی اعلام کرد که نقشه‌های گوگل را به‌عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض از روی این گوشی حذف خواهد کرد تا تائیدیه دولت را نیز بگیرد. کاربران بعدا می‌توانند از طریق مرورگر وب یا دانلود این نرم‌افزار، از آن استفاده کنند.

مجیک که آن هم گوشی صفحه‌لمسی است، درست شبیه به گوشی ‌1G‌ است که صفحه کلید ندارد. این تلفن با سیستم ‌Open Mobile‌ در چین همخوانی خواهد داشت و چندتایی نرم‌افزار تجاری نیز در آن حضور خواهد داشت.

گوشی کلیک نیز دستگاه ارزانی است که هنوز در هیچ کشور دیگری عرضه نشده است. این شرکت اعلام کرد که این گوشی ‌G3‌ برای شرکت مخابراتی چینی یونیکام، در فصل چهارم سال 2010 عرضه می‌شود. ‌ ‌

تحلیل‌گران معتقدند بازار موبایل دنیا در سال جاری با رخوت در رشد روبه‌رو شود و بازار چین و جمعیت بیش از یک میلیارد نفری آن، برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا، بازار مناسبی خواهد بود.

در حال حاضر، چین بیش از 400 میلیون مشترک تلفن همراه دارد و این رقم درحال رشد است. در چین پیام‌های متنی و تماس‌های تلفنی بیشترین میزان استفاده را دارند . اپل هنوز آیفون را به‌طور رسمی در چین نیاورده است اما طبق آمارهای غیررسمی، حدود نیم میلیون آیفون در چین وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها