شوت- گل

تیم ملی به اردن رفت

ایرنا: اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار برگشت با اردن، صبح جمعه تهران را به مقصد امان ترک کردند. کاروان تیم ملی ساعت 4 بامداد، از تهران عازم دبی و پس از 4 ساعت توقف در امارات، ساعت 9 بامداد راهی امان پایتخت اردن شد. تیم ملی در صورت پیروزی بر اردن، صعود خود را به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا قطعی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۵۷۹۲

گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم

ایسنا: مهدی زمان، مدیرعامل باشگاه ابومسلم با حضور در یک برنامه تلویزیونی در سیمای استان خراسان رضوی اعلام کرد که محمد عباسی و حمید علیدوستی، گزینه‌های مدنظر باشگاه برای سرمربیگری ابومسلم هستند. همچنین طی چند روز گذشته از اکبر میثاقیان، هادی برگی‌زر و سیدکاظم غیاثیان به عنوان گزینه‌های بومی این پست نام برده می‌شود.خبر دیگر در مورد ابومسلم ممنوعیت این باشگاه از فعالیت‌های نقل و انتقالات بین‌المللی تا پایان فصل است. عظیم‌زاده، رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، دلیل این تصمیم را عدم حضور نماینده این باشگاه در کلاس‌هایITC ذکر کرد که پنجشنبه گذشته با حضور نمایندگان فیفا برگزار شد.

بینی سیدصالحی جراحی می‌شود

فوتبال ایران: سیدمهدی سیدصالحی که رکورددار مصدومیت در استقلال به شمار می‌رود، امروز بینی آسیب‌دیده‌اش را به تیغ جراحان می‌سپارد. او که در اردوی تمرینی استقلال در کیش دچار آسیب‌دیدگی شد، در این باره گفت: امسال پشت‌سر هم بدشانسی می‌آورم و از این آسیب‌دیدگی‌های آزاردهنده، خسته شده‌ام.

مرگ همبازی مبعلی

جام‌جم: سالم سعد، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال النصر امارات و یکی از هم‌تیمی‌‌‌های ایمان مبعلی روز چهارشنبه هنگام تمرین جان باخت. این بازیکن به یک‌باره در جریان تمرین از هوش رفت و با وجود آن که کادر پزشکی او را خیلی سریع به بیمارستان انتقال داد، نتوانستند او را از مرگ نجات دهند.

تساوی پرسپولیس در دبی

جام‌جم: پرسپولیس که در اردوی آماده‌سازی دبی به سر می‌برد، پنجشنبه به دیدار النهضه، قهرمان عمان رفت و به نتیجه مساوی رضایت داد.

نیمه اول این دیدار که در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد، با وجود حملات پی در پی پرسپولیس بدون گل تمام شد، اما در آغاز نیمه دوم، محسن خلیلی برای قرمزها گلزنی کرد. گل تساوی عمانی‌ها نیز در دقیقه 85 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از نکات جالب این بازی حضور حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس بود. سرمربی استیل‌آذین که همراه تیم خود جهت برپایی اردویی تدارکاتی در دبی به سر می‌برد، از نزدیک نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌های سابقش بود.

باقری و معمارزاده در حال مداوا

جام‌جم: کریم باقری و میثاق معمارزاده از جمله پرسپولیسی‌هایی هستند که در اردوی دبی، بیشتر به مداوای خود مشغول بودند تا انجام تمرینات گروهی. باقری که از ناحیه پاشنه‌ پا دچار کشیدگی شده است، در این باره به ایسنا گفت: پاشنه‌ام مشکل خاصی ندارد، دکتر زرینه مشغول مداوای من است و در رابطه با بهبودی‌ام ابراز امیدواری کرده است. میثاق معمارزاده هم مشغول فیزیوتراپی و مداوی کتف مصدوم خود است و کادر فنی پرسپولیس از تیم پزشکی خواسته او را برای بازی با سپاهان آماده کنند.

فیروز کریمی تنبیه کرد

فوتبال ایران: پس از دومین باخت متوالی داماش در لیگ یک و شکست از نفت تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت، فیروز کریمی دست به جریمه شد. سرمربی داماش که در تنبیه و جریمه بازیکنانش با شیوه‌های مختلف و غافلگیرکننده ید طولایی دارد، فعلا به کسر 5 درصد از قرارداد بازیکنان داماش بسنده کرده و از تشدید فشار تمرینات و دواندن بازیکنان پس از بازی خبری نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها