جام‌جم: اردوی 3 روزه تیم ملی فوتبال امید درحالی از روز گذشته آغاز شد که شماری از بازیکنان با توجه به این که در تیم‌های لیگ دسته اول عضو هستند، شب گذشته به اردوهای تیم باشگاهی خود پیوستند. غلامحسین پیروانی در تمرینات دیروز، بختیار رحمانی و آرش افشین از فولاد و احسان حاج صفی و شهریار شیروند از سپاهان را در اختیار نداشت.
کد خبر: ۲۹۰۶۶۰

محرمی، مدیرفنی می‌شود

فارس: مجتبی محرمی که به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی، چند هفته اخیر در بستر بیماری به سر می‌برد؛ با بهبود وضعیتش در آستانه عقد قرارداد با شهرداری تبریز به عنوان مدیرفنی قرار دارد. دلیری، مالک جدید شهرداری تبریز با تایید این خبر گفت: قصد داریم از تجربه این سرمایه فوتبال ایران در تیم شهرداری به نحو احسن استفاده کنیم.

تقدیر از پرسپولیسی‌های سابق

جام‌جم: باشگاه پرسپولیس قرار است پیش از بازی مقابل استیل آذین از علی کریمی، حمید استیلی، حامد کاویانپور، حسین کعبی، سعید عزیزیان و رضا عابدیان، بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس که در حال حاضر در استیل آذین حضور دارند، تقدیر ویژه به عمل آورد. این بازی شنبه آینده برگزار می‌شود.

احضار کریمی و کاظمی

جام‌جم: حسین کاظمی و علی کریمی برای ارائه توضیحاتی به کمیته انضباطی احضار شدند. کاظمی در بازی استقلال ذوب‌‌آهن با محمدرضا خلعتبری درگیر شد و علی کریمی نیز در بازی با سپاهان حاشیه‌سازی کرده بود. جلسه این دو بازیکن 10 آبان برگزار می‌شود و این دو، مشکلی برای همراهی تیم‌هایشان در بازی‌های هفته پانزدهم نخواهند داشت.

تعلیق محرومیت مایلی‌کهن

جام‌جم: کمیته استیناف، محرومیت 2 جلسه‌ای محمد مایلی‌کهن را 6 ماه تعلیق کرد. سرمربی سایپا به دلیل اعتراض شدید به داور از سوی کمیته انضباطی به 3 جلسه محرومیت محکوم شده بود که یک جلسه را سپری کرده بود. همچنین این کمیته، رای کمیته انضباطی در خصوص جریمه نقدی3 میلیون تومانی نادر فریاد شیران، مربی سایپا را به دلیل اعتراض شدید به داور تایید کرد.

پاس، بازنده اعلام شد

جام‌جم: کمیته استیناف، اعتراض تیم پاس همدان به رای کمیته انضباطی مبنی بر اعلام نتیجه 3 بر صفر این تیم در دیدار مقابل شاهین بوشهر را رد کرد. پاس در این دیدار با وجود 3 اخطاره بودن روزبه شاه علی دوست، از این بازیکن در ترکیب خود مقابل شاهین بوشهر استفاده کرد. با رای کمیته استیناف، شاهین 15 امتیازی شد و جای راه‌آهن 14 امتیازی را در رده چهاردهم جدول گرفت. پاس هم با کسر یک امتیاز، 10 امتیازی شد تا در مکان شانزدهم بماند.

هاشمیان: بدون مدرک حرف نزنید

شکست فولاد مقابل پاس و صحبت‌های مجید جلالی مبنی بر وجود دوپینگ در فوتبال ایران با واکنش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همراه شد.

احمد هاشمیان گفت: برای من جای تاسف دارد که برخی مربیان یا دیگر کسانی که در فوتبال هستند، می‌خواهند فضای این فوتبال را آلوده اعلام کنند. من نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد که بی‌جهت و بدون داشتن اطلاعات، حریفان را متهم به استفاده از مواد نیروزای غیرمجاز می‌کنند. این رفتارها به هیچ عنوان پسندیده نیست و ما قصد داریم در یک آیین‌نامه جدید که به تصویب هیات‌رئیسه خواهد رسید، برای آنهایی که بدون مدرک درباره دوپینگ بازیکنان حرف می‌زنند، مجازات سنگینی را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه نتیجه 14 نمونه آزمایش دوپینگ از رقابت‌های لیگ برتر که به آزمایشگاه کلن آلمان فرستاده بودیم، به دست ما رسید و تمامی این تست‌ها منفی اعلام شد. من به اهالی فوتبال اطمینان می‌دهم که اگر کوچک‌ترین سرنخی در مورد دوپینگ یک بازیکن به دست ما برسد، وضعیت بازیکن موردنظر را تا جایی که امکان دارد بررسی خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها