آبادان - خبرنگار جام‌جم: فرماندار آبادان از آغاز عملیات اجرایی احیا و بازسازی نخیلات آبادان و خرمشهر خبر داد. سید خلف موسوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از محل اعتبارات خشکسالی مبلغ 500 میلیارد ریال جهت احیا و بازسازی نخیلات آبادان و خرمشهر اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۸۹۶۸۱

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: منصور حقیقت‌پور، استانداراردبیل گفت: امسال مقاوم‌سازی 10 هزار واحد مسکونی دیگر در روستاهای این استان پیش‌بینی شده و تسهیلات آن در مرحله توزیع بین بانک‌‌های عامل است.

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: جشنواره گلیم با حضور هنرمندان صنایع دستی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان و همدان با هدف معرفی صنعت سنتی و زیبای گلیم در منطقه نمین برگزار شد.

آبادان - خبرنگار جام‌جم: مصطفی مطورزاده نماینده مردم خرمشهر گفت: به دنبال اختصاص تخفیف سود بازرگانی در برخی از بنادر کشور و عدم بهره‌مندی بنادر خرمشهر و آبادان از این معافیت ها، این موضوع منجر به رکود شدید فعالیت بازرگانی در این دو بندر شده است.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: برداشت انگور سیاه دیمی از باغات شهرستان سردشت در آذربایجان غربی آغاز شد.

یوسف معروف‌زاده، مدیر جهادکشاورزی شهرستان سردشت با اعلام این خبر گفت: در این شهرستان 6 هزار هکتار باغ انگور بارور سیاه وجود دارد و سالانه به طور میانگین 25 هزار تن انگور از این باغات برداشت می‌شود.

قزوین - خبرنگار جام‌جم: قزوین از دوازدهم آبان به مدت یک هفته میزبان پنجمین نمایشگاه سراسری بازرگانی هنرهای سنتی و صنایع دستی و اولین نمایشگاه منطقه‌ای تخصصی صنایع چرم خواهد بود.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: نخستین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی و کمک آموزشی طی مراسمی در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گشایش یافت.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: علی عبداللهی رئیس صندوق مهر امام رضا آذربایجان غربی گفت: صندوق مهر امام رضا از آغاز سال جاری تاکنون به یکهزار و 400 نفر در آذربایجان غربی تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: همزمان با سراسر کشور طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 4 تا 6 ساله در مهدهای کودک و خانه‌های روستایی استان لرستان آغاز شد.

همدان - خبرنگار جام‌جم: عملیات اجرایی احداث باغ موزه دفاع مقدس همدان که از سال 87 آغاز شده است، در مراحل پایانی است. این باغ موزه با تلاش بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، به عنوان اثر فرهنگی فاخر در لیست آثار ملی ایران قرار خواهد گرفت.

سنندج - خبرنگار جام‌جم: دومین جشنواره سراسری ذکر و ذاکرین با حضور هنرمندان ستاره‌های درخشان موسیقی و شعر از چهارگوشه کشور در شهر سنندج برگزار شد.این جشنواره باعنوان جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) نامگذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها