استارت پیام در جام آزادگان

مدعیان در کورس سبقت

گروه ورزش: هنوز خیلی زود است که تیم یا تیم‌هایی را در لیگ یک، با عناوین پیشتاز یا مدعی معرفی کنیم، ولی به نظر می‌رسد مربیان بزرگ و مطرح اثر کارشان در رقابت‌های دسته اول جام آزادگان نمود خوبی داشته است و تیم‌ها در این هفته‌ها به دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۸

در آغاز هفته سوم جام آزادگان امروز 7 دیدار از گروه اول و فردا 7 دیدار باقیمانده در گروه دوم برگزار می‌شود. نکته مهم دیدارهای این هفته اضافه شدن تیم آشنای پیام مشهد است که بعد از 2 هفته تعلیق، از امروز با مسابقه مقابل تربیت یزد بازی‌های خود را آغاز می‌کند. پیامی‌ها امروز در تختی میزبان شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند.

دیدارهای هفته سوم لیگ یک به ترتیبی انجام می‌شود که هیچ‌یک از صدرنشینان و تیم‌های مطرح، هنوز با همدیگر رودررو نشده‌اند. در گروه اول که حاصل دیدارهای 2 هفته آغازین آن 2 پیروزی پیاپی برای نفت آبادان، شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس بوده است، شاگردان ذوالفقارنسب در صنعت نفت آبادان میزبان شموشک نوشهر تیم شناخته شده شمالی هستند. شاگردان اکبر میثاقیان در شهرداری تبریز در تختی تبریز از داماش لرستان پذیرایی می‌کنند.

هر 3 دیدار مذکور بعلاوه دیدارهای سپاهان نوین با اتکای گلستان، مس رفسنجان به پیام مخابرات فارس، شهر صنعتی کاوه با شاهین‌ اهواز و ایرانجوان بوشهر با شهرداری بندرعباس همزمان از ساعت 30/14 امروز شروع می‌شوند.

فردا (جمعه)‌ درست از همین زمان تیم 6 امتیازی وینگو بگوویچ (آلومینیوم هرمزگان)‌ در تختی بندرعباس پذیرای مس سرچشمه به مربیگری احمد سنجری است.

شیرین‌فراز تیم همیشه شگفتی‌ساز در آزادی کرمانشاه با هدایت محمود فکری میزبان شن‌‌سای اراک و مربیان و بازیکنان برزیلی آن است و شاگردان فیروز کریمی در داماش که شروعی موفق در لیگ آزادگان داشته‌اند در سیرجان به دنبال سومین پیروزی پیاپی خود این‌بار بر گل‌گهر این شهر هستند. پتروشیمی تبریز با رهبری اصغر شرفی در تختی این شهر با نساجی مازندران به هدایت نادر دست‌نشان روبه‌رو می‌شود.

غلام پیروانی و یارانش در برق شیراز به اسلامشهر می‌روند تا با مهر کام پارس بازی کنند. حسین خطیبی و شاگردانش در گسترش فولاد تبریز هم در اهواز به دنبال اولین 3 امتیاز از فولاد نوین هستند. بازی کوثر لرستان و نفت تهران هم در همین گروه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها