علی صادقی، بازیگر طنز تلویزیون و سینمای ایران، متولد 1359 در تهران است. کاردانی کامپیوتر خوانده اما بازیگری آن هم از نوع طنزش را ترجیح داده است. ممکن است او را از زمانی که هنوز خیلی جوان بود و نقش یک سرباز یزدی را در جنگ ایران و عراق بازی می‌کرد به یاد داشته باشید یا نقش‌آفرینی‌اش را در «کوچه اقاقیا» همراه با شادروان منوچهر نوذری به یاد آورید. بازی او در سریال کمدی «پشت کنکوری‌ها» نیز مورد استقبال تماشاگران واقع شد و در یادها ماند. او در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «شیر و عسل» و«چپ‌دست( »به کارگردانی آرش معیریان)، «زندگی شیرین( »به کارگردانی قدرت‌الله میرزایی)، «کیش و مات( »به کارگردانی جمشید حیدری) و «تیغ زن و هوو( »به کارگردانی علیرضا داوود نژاد) ایفای نقش کرده است.
کد خبر: ۲۸۸۹۴۷

علی صادقی را خیلی سخت پیدا کردیم. بعد از بیش از 10 تماس با 2 شماره تلفن همراهش‌ که بیشتر اوقات یکی خاموش بود و دیگری در دسترس نبود، بالاخره صدای بوق آزاد شنیدیم. این بار کسی تلفن را جواب نداد و چند بار دیگر زنگ زدیم تا بالاخره علی صادقی تلفن را برداشت. پشت خط علی صادقی فیلم‌هایش نبود، یک آقای نسبتا عصبانی بود که البته روحیه طنزش را حفظ کرده بود. بعد از توضیحی که درباره صفحه به او دادم، پرسیدم شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره زندگی‌اش چیست و او جواب‌های جالبی داد:

مایلید شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره زندگی‌تان را برای خوانندگان ما تعریف کنید؟

بله.

خب می‌شنویم!

بنویسید زندگی من همه‌اش تلخ است. در زندگی من خاطره شیرین پیدا نمی‌شود.

مطمئنید هیچ خاطره شیرینی پیدا نمی‌کنید؟ حتی اگر خوب بگردید؟

بله.

خاطره تلخ چطور؟

بله خاطره تلخ دارم.

خب خاطره تلختان چیست؟

نمی‌توانم به شما بگویم.

ناچار با علی صادقی خداحافظی کردیم بی‌آن که بفهمیم ته دلش چیست و چه چیزی او را اینچنین عصبانی کرده است. تماس بی‌موقع ما یا...؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها