یک شهروند از اصفهان: بسیاری از کارت‌های ملی صادره شهروندان اصفهان بدون عکس است و به همین دلیل بسیاری از ادارات و سازمان‌ها، از پذیرش و قبول این کارت‌ها به عنوان کارت شناسایی سر باز می‌زنند.
کد خبر: ۲۸۸۰۵۲

حسینی از سبزوار: هر شب ساعت 21 در میدان هفت‌تیر، بوی تعفن بسیار شدیدی فضا را پر می‌کند .از سازمان محیط زیست درخواست رسیدگی دارم.

برزویی از سبزوار: آب شرب شهرک اندیشه سبزوار قطع است و اداره آبفای این شهرستان اقدامی برای حل آن نمی‌کند.

داوود عسلی از تهران : 12 سال است که اعضای تعاونی مسکن جهاد کشاورزی به خانه‌های خود در مراد‌آباد پونک دست نیافته‌اند و تمامی اعضای آن در سر در گمی به سر می‌برند.

طیبی از کردستان: مدتی است اداره محیط زیست، ده‌ها قلاده گرگ را در شهرستان بیجار رها کرده است که هر زمستان این گرگ‌ها به داخل شهر هجوم می‌آورند و ترسی از حمله به افراد ندارند، بارها هموطنان ما بر اثر این حملات زخمی شده‌اند، اما گویی اداره محیط زیست خیال جمع‌آوری این گرگ‌ها را ندارد.

یک هموطن: دانشجوی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه ارومیه هستم، این دانشگاه در ترم جدید 25 هزار تومان اضافه به عنوان هزینه ایاب و ذهاب از دانشجویان دریافت کرده است و کلاس‌ها را بدون توجه به ساعات اداری شاغلان ارائه می‌کند.

یک مدیر مدرسه: 6 ماه است اداره آموزش و پرورش خرمشهر حقوق اضافه کار مدیران 3 مقطع تحصیلی را پرداخت نکرده است.

یک شهروند از تهران: شهرداری طی طرحی اقدام به تغییر پلاک منازل کرد، ولی متاسفانه مشکلی که اکنون برای شهروندان ایجاد شده، این است که مرسولات پستی بندرت به دست گیرنده می‌رسد و اغلب آنها برگشت می‌خورند، چه کسی پاسخگوست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها