جام‌جم: تیم ملی فوتبال ایران 19 آبان در دیداری دوستانه به مصاف ایسلند خواهد رفت. مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید این خبر، گفت: با توجه به درخواست سرمربی و تایید کمیته تیم‌های ملی، فدراسیون فوتبال قرارداد مربوط به برگزاری این مسابقه را با فدراسیون ایسلند منعقد کرد. نامیبیا، جزایر فارو و اوگاندا دیگر تیم‌هایی بودند که برای بازی با تیم ملی کشورمان در 19 آبان، اعلام آمادگی کرده بودند. بازی ایران و ایسلند 4 روز قبل از بازی رفت ایران اردن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۷۵

آغاز اردوی ساحلی‌بازان

فارس: اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی 2009 آسیا از صبح دیروز با حضور 14 بازیکن آغاز شد. در پایان این اردوی 9 روزه 2 بازیکن دیگر خط می‌خورند و تیم ملی با 12 بازیکن عازم امارات خواهد شد. رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از 13 تا 19 آبان با حضور 8 تیم در امارات برگزار می‌شود.

صعود نوجوانان فوتبال ایران

جام‌جم: تیم فوتبال زیر 16 ساله‌های ایران موفق شد با شکست بحرین به مرحله بعدی صعود کند. شاگردان اکبر محمدی در این بازی با گل‌های علی فتحیان در دقیقه 42 و امیر عباس آئینه چی در دقیقه 65، دو بر صفر مقابل بحرین پیروز میدان شدند و با 4 برد و یک تساوی، 9 گل زده و بدون گل خورده، با اقتدار به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

باقری‌نیا ، مربی اخلاق شد

جام‌جم: سازمان لیگ، برترین‌های اخلاق هفته یازدهم را به شرح زیر معرفی کرد:

مربی برتر اخلاق: عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی استقلال اهواز، بازیکن برتر اخلاق: محمد ابراهیمی بازیکن تراکتورسازی تبریز، میزبان برتر اخلاق: تیم سایپا و هیات فوتبال کرج.

فرصت 2 ماهه مس کرمان

جام‌جم: سازمان لیگ برتر 19 ایراد اساسی ورزشگاه باهنر کرمان را روی یک برگه نوشت و با ارسال آن به دفتر باشگاه، از مدیر عامل مس خواست حداکثر ظرف مدت 2 ماه این معایب را برطرف کند و مانع لغو میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شود.

حیدری، غایب سرشناس استقلال

جام‌جم: استقلال روز شنبه آینده، خسرو حیدری هافبک خود را به دلیل 3 اخطاره شدن در اختیار نخواهد داشت. همچنین مهدی امیرآبادی به علت آسیب دیدگی به بازی مقابل پاس همدان نخواهد رسید. گفتنی است، آبی‌ها به دلیل ترمیم مجدد چمن ورزشگاه شهید دستگردی تمرینات خود را تا بعد از دیدار مقابل پاس در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهند کرد.

6 پرسپولیسی خط خوردند

جام‌جم: کرانچار پس از تمرین دیروز پرسپولیس نام 6 بازیکن را از فهرست اصلی خود برای دیدار مقابل ملوان خط زد. علیرضا محمد، محسن خلیلی، محمد منصوری، تیاگو، شکوری و نیک نفس نفراتی هستند که نمی‌توانند پرسپولیس را در بازی روز جمعه همراهی کنند. در عوض نام محمد پروین و حسین بادامکی پس از چند هفته در فهرست نهایی گنجانده شد.

مذاکره با بازیکنان در مرغ‌فروشی!

جام‌جم: سایت باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار مطلبی به مسوولان سابق این باشگاه حمله و از مذاکره با بازیکنان در دفتر فردی که مرغ فروش بود، انتقاد کرد و عقد قرارداد با بازیکنان با چک شخصی را نمونه بارز یک تخلف آشکار دانست.

این مطلب به دنبال اظهارات قلعه نویی که گفته بود 80 درصد قرارداد بازیکنان کنونی استقلال در زمان او منعقد شده، منتشر و در آن اشاره شد بجز 7 بازیکن استقلال، قرارداد بقیه بازیکنان در ابتدای همین فصل منعقد شده است.

تکذیب حضور دوجنسه‌ها در فوتبال بانوان

جام‌جم: فدراسیون فوتبال در مطلبی اعلام کرد، چون تاکنون بازیکنی برای تست تکمیلی دوجنسه‌ بودن معرفی نشده است، پس در فوتبال بانوان دوجنسه‌ای نداریم.

در سایت فدراسیون فوتبال آمده است؛ کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال تمامی تیم‌ها را زیر نظر دارد و چنانچه از نظر پزشک، فردی مشکوک باشد قطعا معاینات و تست‌های تکمیلی انجام خواهد شد.

نوید‌کیا مقابل استیل‌آذین

گل: محرم نویدکیا که از ناحیه مینیسک زانو دچار مصدومیت شده بود، به شرایط بازی رسیده و حتی می‌تواند فردا در دیدار مقابل شاهین‌بوشهر به میدان برود. البته از اردوی سپاهان خبر می‌رسد که نویدکیا به احتمال زیاد در این مسابقه حضور نخواهد داشت و از مسابقه بعدی یعنی بازی با استیل‌آذین تیمش را همراهی خواهد کرد.

ابهام در نقش مدیر برنامه‌های محمدی

جام‌جم: مدیر تیم فوتبال استقلال‌ نقش مدیر برنامه‌های محمد محمدی برای قرار گرفتن این بازیکن در ترکیب اصلی را تکذیب کرد. غلامحسین مظلومی به فارس، گفت: فقط مرفاوی است که تشخیص می‌دهد از کدام بازیکن استفاده کند. در مورد گلرها هم غلامپور است که آماده ترین دروازه بان را به سرمربی معرفی می‌کند و برای این بازی محمدی را پیشنهاد کرد.

این درحالی است که محمدی بعد از بازی استقلال و مس، بابت نیمکت‌ نشینی‌هایش به مانوسی‌فر، مدیر برنامه‌های خود و مشاور واعظ آشتیانی اعتراض کرده بود!

البته خود محمدی درگفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب که برخی نمی‌خواهند او در استقلال بماند، عنوان کرد: من پیش وجدان خودم راحت هستم، چرا که در بازی استقلال مقابل استقلال اهواز تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار گرفتم و در هیچ‌ یک از گل‌های استقلال اهواز مقصر نبودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها