تکواندو قهرمانی جهان

نادریان نقره گرفت

تکواندوکار وزن سوم تیم ملی ایران با وجود شایستگی برای کسب مدال طلا با ناداوری به مدال نقره مسابقات جهانی دانمارک قناعت کرد.
کد خبر: ۲۸۷۳۰۳

رضا نادریان در روز سوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان پس از استراحت در دور نخست به ترتیب حریفانی از سنگال (8 بر2)، هندوراس (6 بر2)، کانادا (8 بریک)، تونس (3 بر3) و اسپانیا (4 بر صفر) را شکست داد و گام به دیدار نهایی وزن سوم مسابقات جهانی دانمارک گذاشت.

وی برای کسب مدال طلا "هیو یوان سوب" از کره را پیش رو داشت. راند اول این دیدار با برتری یک بر صفر حریف کره‌ای به اتمام رسید.

نادریان در ابتدای راند دوم امتیاز عقب افتاده را جبران کرد اما در یک فعل و انفعال سه امتیاز برای حریف کره‌ای به دنبال ضربه‌ای که به نادریان برخورد نکرده بود، روی تابلو ثبت شد.

مغانلو مربی تیم ملی با نشان دادن کارت اعتراض درخواست بازبینی فیلم مبارزه را کرد ولی داوران این امتیاز را تایید کردند.

در راند سوم روی حملات متعدد نادریان داور 2 اخطار به حریف کره‌ای داد تا نتیجه نهایی 4 بر2 شود.

در جریان دیدار اسکوردبورد داخل سالن صحنه ضربه حریف کره‌ای را که به نادریان اثبات نکرده بود بارها و بارها پخش کرد که تماشاگران و تکواندوکاران حاضر در سالن با صدای بلند اعتراض خود را به تصمیم داوران اعلام کردند.

اعتراض مسئولان تیم ایران و باقی ماندن 5 دقیقه‌ای نادریان روی "شی هاپ چانگ" هم به جایی نرسید تا داوران طلا را به تیم کره تقدیم کنند. در این وزن نادریان نقره گرفت، "جیمز موران" از اسپانیا و "یول گویان" از ترکیه به نشان برنز مشترک دست یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها