سیدجواد دهنادی قائم مقام شرکت خودروسازی ایران خودرو امروز اعلام کرد: تولید پژو 207 از اسفند سال 88 در کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۲۸۷۱۹۸

به گزارش مهر، سیدجواد دهنادی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز گفت: این خودروی کلاس جدید از فروردین ماه سال آینده به تولید انبوه رسیده و تا نیمه نخست سال 89 وارد بازار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه تولید ایران خودرو در سال‌جاری 680 هزار دستگاه انواع خودروی سواری است که این میزان نسبت به سال گذشته 5/13 درصد افزایش نشان می‌دهد.

دهنادی با بیان اینکه ایران خودرو در سال گذشته 600 هزار دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرد، گفت: در حال حاضر تولید ایران خودرو از حدود دو هزار و 600 دستگاه در روز عبور کرده است.

قائم مقام ایران خودرو تاکید کرد: برنامه تولید ایران خودرو تا اواخر آبان ماه سال‌جاری به 2 هزار و 800 و تا پایان سال به 3 هزار و 70 دستگاه در روز می‌رسد.

دهنادی با بیان اینکه روزانه حدود 400 دستگاه خودرو در ایران خودروی تبریز تولید می‌شود، اظهار داشت: میزان تولیدات ایران خودرو تبریز تا پایان امسال به 500 دستگاه در روز و در اوایل سال آینده به 600 دستگاه خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات ایران خودرو رو به افزایش است، تاکید کرد: همه تلاش گروه صنعتی ایران خودرو ارتقای کیفیت محصولات است به طوری که بتوانیم همه محصولات خود را در رده کیفیت A ارتقا دهیم.

قائم مقام ایران خودرو همچنین از افزایش کیفیت پژو 405 و پارس در آخرین رده‌بندی خودروهای داخلی خبر داد و افزود: در حال حاضر پژو 206، گراند ویتارا و مرسدس بنز ایران خودرو در رده کیفی A قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها