پس از 11 هفته شکست ناپذیری

استقلال بد باخت

گروه ورزش: استقلال پس از 11 هفته شکست‌ناپذیری، در روزی که فکر نمی‌کرد ببازد، بازی 2 بر صفر برده را به همتای اهوازی‌اش واگذار کرد تا به معنای واقعی طرفدارانش را شوکه کند. رویای تکرار پیروزی پرگل فصل گذشته مقابل استقلال اهواز یا دشت کردن یک 3 امتیاز آسان، تا قبل از آن‌که یکی از 2 گل استقلال توسط حریف جبران نشده بود، در سر تک تک هواداران آبی‌پوش بود، اما ضربه ایستگاهی رضا معقولی دردقیقه 49، معادلات را کاملا به هم ریخت.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۱

استقلال در نیمه اول بازی دیروز هم آن تیم با برنامه هفته‌های قبل نبود، اما 2 سانتر استثنایی از خسرو حیدری که با همین ارسال‌هایش نقش موثری در قهرمانی فصل گذشته آبی‌ها داشت، کافی بود تا تیم مرفاوی با 2 حمله به 2 گل زیبا برسد.

آرش برهانی در دقیقه 16 و رضا عنایتی در دقیقه 23، این 2 گل را زدند تا آبی‌های مغرور از صدرنشینی، مغرورتر از قبل، بازی را دنبال کنند. این موضوع کار را برای محمد محمدی هم سخت کرد. او که برای اولین بار وظیفه سنگین حفاظت از دروازه استقلال را برعهده داشت، در این بازی چندین بار با واکنش‌های خوب خود مانع گلزنی تیم اهوازی شد، اما چه فایده که تقدیر بر باخت استقلال نوشته شده بود.

بازی رو به جلوی شاگردان باقری‌نیا از همان آغاز نیمه دوم شروع شد و گل اول آنها نیز انگیزه‌هایشان را تشدید کرد. اوج فشار حملات استقلال اهواز در همان 10 دقیقه پایانی بود و گل برتری آنها نیز درست در آخرین ثانیه بازی به ثمر رسید. گل مساوی استقلال اهواز را امیر خلیفه اصل در دقیقه 86 به ثمر رساند و مصطفی بیژنی هم در دقیقه 94 زننده گل پیروزی بخش مهمان اهوازی بود.

در پایان این بازی باقری‌نیا، مربی استقلال اهواز، اتفاقات دقایق پایانی بازی را که منجر به پیروزی تیمش شد، عجیب خواند و اعتراف کرد انتظار نداشته شاگردانش استقلال را در تهران شکست دهند.

او با تمجید از بازی خوب استقلال اهواز افزود: ما مستحق باخت نبودیم، اما پیش‌بینی این‌که در 8 دقیقه پایانی 2 گل به استقلال بزنیم هم برای‌مان دشوار بود.

دیروز ملوان هم با پیروزی 3 بر یک مقابل تیم بحران‌زده ابومسلم، 3 امتیاز بی‌دغدغه رابه دست آورد. در این بازی آدریانو آلوز (24 و 39) و سید جلال رافخایی (87) برای ملوان گلزنی کردند و محمد حسن رجب‌زاده (37) تک گل ابومسلم را زد.

تساوی درخشان ‌ مدیرروستا

بازی پیکان و پاس همدان که به واسطه رویارویی حمید درخشان و علی اصغرمدیرروستا حساسیت پیدا کرده بود، با تساوی پرگل 2 ‌ 2 به پایان رسید.مدیرروستا که اولین بازی خود در پاس را تجربه می‌کرد، مقابل شاگردان فصل گذشته‌اش شروع خوبی داشت و 2 بار توسط امید خورج (3) و هادی اصغری (34) به گل رسید، اما مشخص بود که کار پاس پس از اخراج روزبه شاه‌علی‌‌دوست در دقیقه 30 مشکل خواهد بود. در ادامه بازی محمدرضا طهماسبی (54 پنالتی) و وحید خدا بنده لو (56) برای پیکان گلزنی کردند تا جدال حیثیتی درخشان و مدیرروستا برنده‌ای نداشته باشد.در پایان این بازی مدیرروستا هر 2 گل پیکان را نادرست خواند، اما درخشان حاضر نشد درمورد داوری‌ صحبت کند و در عوض بدشانسی را عامل ناکامی پیکان در 3 بازی اخیر معرفی کرد.

کریمی 9 گله شد

در روزهایی که انتظار می‌رود علی کریمی بواسطه شایعه‌ بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس از تمرکز کمتری برخوردار باشد، او همچنان مرد شماره یک استیل‌آذین است. شاگردان حمید استیلی در نیمه اول بازی دیروز خود در کرج 2 گل از سایپا خوردند، اما با وجود علی کریمی غمی نداشتند چون کاپیتان در دقایق 47 (از روی نقطه پنالتی) و 84، هر 2 گل خورده تیمش را تلافی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

گل‌های سایپا را در این بازی مهدی خیری (34) و ابراهیم صادقی (45) به ثمر رساندند. این بازی در واپسین دقایق 3 اخراجی هم داشت تا از این حیث در لیگ نهم رکورددار شود. واحدی به سعید بیگی از سایپا و محمد غلامی و حمید استیلی از استیل‌آذین کارت قرمز نشان داد.

کریمی با 2 گلی که دیروز زد خود را 9 گله کرد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها