مسابقات دانشگاهی جهان

ایران طوفانی آغاز کرد

ورزشکاران دانشجوی ایران حاضردر یازدهمین دوره مسابقات ورزشی بین دانشگاهی جهان که در شهر میلان ایتالیا بر گزار می شود در نخستین روز بازیها در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، فوتبال مردان و فوتبال بانوان بر حریفان خود چیره شدند.
کد خبر: ۲۸۶۹۱۲

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ فوتسالیست های دانشجوی ایران در نخستین دیدار خود 9 بر 2 تیم رومانی را شکست دادند و در دومین دیدار 13 بر صفر از سد تیم فوتسال ایتالیا گذشتند.

تیم دانشگاه خمینی شهر نماینده ایران در رقابت های والیبال در نخستین دیدار خود3 بر صفر میلانو ایتالیا را شکست داد و دانشگاه آزاد اسلامی کرج دیگر تیم ایران 3 بر صفر از سد دیگر نماینده ایتالیا گذشت.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مرکز یکی از 3 نماینده ایران در رقابتهای بسکتبال این مسابقات برابر لنینگراد روسیه قهرمان 4 دوره بازیهای بین دانشگاهی جهان 64 بر 48 تن به شکست داد.

تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی در فوتبال مردان که در 3 گروه 5 تیمی برگزار می شود 6 بر صفر ایتالیا را مغلوب کرد و در دومین مسابقه خود بلژیک را 3 بر صفر شکست داد تا امروز به دیدار دیگر تیم دانشگاهی ایتالیا برود و در صورت پیروزی حضور خود را در جمع 4 تیم نیمه پایانی را مسجل کند.

تیم منتخب دانشجویان ایران (سایپا دیزل) در فوتبال زنان در نخستین دیدار خود 5 بر صفر بر تیم دانشگاه اسپانیا غلبه کرد و در دومین بازی 7 بر 2 آنتورپ بلژیک را از پیش رو برداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها