یک معلم از تهران: با گذشت 20 روز از آغاز سال تحصیلی، سرویس‌های رفت و آمد معلمان منطقه 18 آموزش و پرورش هنوز راه‌اندازی نشده است. از مسوولان مربوطه تقاضای رسیدگی داریم.
کد خبر: ۲۸۶۷۹۱

یک شهروند از تهران: بتازگی بانک ملی در پی ابلاغ افزایش حقوق کارمندان دولت برای کارمندان مرد 40 درصد بیشتر از کارمندان خانم افزایش حقوق در نظر گرفته است، دلیل این نابرابری چیست؟

رضایی از اهواز: شهرستان امیدیه فاقد هرگونه خط واحد اتوبوسرانی است، از شرکت واحد درخواست رسیدگی دارم.

محمدرضا پیکری از شوشتر: اخیرا اداره بازرگانی شوشتر، در کوی ملکی به ساخت کارگاه تیرچه بلوک بین منازل اقدام کرده، هر چه از این اداره به دلیل آلودگی صوتی‌اش، درخواست تعطیلی این کارگاه را کرده‌ایم، به جایی نرسیده‌ایم.

محمدی از خرمشهر: گلایه‌ام از اداره برق خرمشهر این است که هر شب تمامی خیابان‌های این شهرستان در خاموشی به سر می‌برد و اداره برق نسبت به نصب و راه‌اندازی روشنایی خیابان‌ها هیچ اقدامی نمی‌کند.

پرورش از ورامین: در کوچه محالی در محله روغن کشی ورامین، منزلی عقب‌نشینی کرده و اکنون پس از گذشت یک سال شهرداری نسبت به آسفالت این کوچه اقدامی نکرده است و بولدوزر شهرداری هنگام رفت و آمد از این کوچه، ناخواسته جدول‌بندی کوچه را خراب کرده و خبری از تعمیر آن هم نیست.

یک دانشجو: بوستان اوستا در منطقه آزادی محل تجمع اراذل و اوباش شده است. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی دارم.

بیژن عبدی از تهران: دانشجوی ترم آخر هستم، متاسفانه فردی در یکی از کلاس‌های درس به من فحاشی کرد و من از او شکایت کردم، ولی وقتی به دادسرا مراجعه کردم، در عرض چند دقیقه اعلام کردند از این آقا اعلام برائت شد و من باید به خانه بروم و در انتظار حکم بمانم و اگر اعتراض داشتم درخواست دوباره بدهم. سوالم از قوه محترم قضاییه این است که حق را به حق‌دار برساند.

سلطانی از تهران: در همه خیابان‌های تهران، شهرداری اقدام به نصب سرعتگیر کرده است، یکی خیلی بالا و دیگری پهن و کوتاه. آیا برای نصب این سرعتگیرها استاندارد خاصی وجود ندارد؟

صرابطی از تهران: از پخش سریال طنز و بسیار جذاب «مسافران» کمال سپاس را دارم.

در پی درج پیام مورخ 7 مهر ماه درخصوص عدم افزایش حقوق کارکنان بانک ملی، اداره کل روابط عمومی بانک ملی با ارسال نامه‌ای اعلام کرد : از تاریخ 10 شهریور پس از ابلاغ تغییرات در ضریب ریالی حقوق کارکنان بانک‌ها توسط مراجع قانونی، افزایش حقوق مربوطه اعمال و تمامی مبالغ متعلقه به کارکنان از ابتدای سال جاری تا تاریخ مورد اشاره به ایشان پرداخت شده است.

در پی درج پیام مورخ 5 مهرماه، اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص عدم تحویل بن به کارمندان توسط شعبه مرکزی بانک ملی، با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: از آنجا که هدف مسوولان بانک از تهیه و ارسال بن‌های البسه کارکنان صرفا ایجاد امکان خرید البسه اداری مناسب جهت همکاران شاغل بوده، این شعبه از محل بن‌های البسه ارسالی نسبت به تهیه و توزیع کت و شلوار و پیراهن بین همکاران مرد و مانتو، شلوار و مقنعه بین همکاران زن، قبل از درج پیام مردمی مربوطه اقدام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها