دغدغه‌های حفظ صدرنشینی

جناح چپ استقلال لنگ می‌زند

گروه ورزش: صمد مرفاوی که حالا تیمش را بدون هیاهو در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌بیند، هفته یازدهم در شرایطی به مصاف همنام اهوازی‌اش می‌رود که جناح چپ تیمش را خالی می‌بیند. استقلال تهران دوشنبه 20 مهر در ورزشگاه آزادی، پذیرای استقلال اهوازی است که هفته گذشته 3 بر یک، پیکان صدرنشین را شکست داد تا شاگردان مرفاوی، مزد روند صعودی خود را در این هفته بگیرند و ضمن غلبه بر مس در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرند. تنها نگرانی استقلال تهران برای این بازی برمی‌گردد به مصدومیت امیرآبادی و 3 اخطاره بودن هاشم بیگ‌زاده تا جناح چپ استقلال برای این بازی خالی شود. در این شرایط، آبی‌های پایتخت در تلاش برای صدور کارت بازی محسن یوسفی هستند تا این بازیکن را در بازی حساس دوشنبه در جناح چپ به کار گیرند.
کد خبر: ۲۸۶۴۷۱

محسن یوسفی که به دلیل خدمت سربازی از استقلال به صباباتری رفته، طبق قانون و در بازگشت دوباره نمی‌تواند تا پایان نیم‌فصل اول، استقلال را همراهی کند. تنها نکته‌ای که استقلالی‌ها را امیدوار کرده، این اظهارنظر سازمان لیگ است که یوسفی به محض پایان خدمت، عضو تیم استقلال محسوب می‌شود. قرار است امروز استقلالی‌ها، آخرین رایزنی خود را دراین‌باره انجام دهند تا جناح چپ تیمشان مقابل استقلال اهواز لنگ نزند. مرفاوی هرچند در این هفته مجیدی و صادقی را که در هفته دهم به دلیل 3 کارته بودن غایب بودند بار دیگر در اختیار دارد؛ اما از طرف دیگر سیاوش اکبرپور در این هفته 3 کارته شده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تا با توجه به رفع مصدومیت سیدصالحی، احتمال قرار گرفتن ترکیب تهاجمی برهانی و سیدصالحی در این بازی افزایش یابد.

استقلال هرچند با 2 امتیاز اختلاف نسبت به پیکان در صدر جدول قرار دارد؛ اما این باعث نمی‌شود که از دیدار پیکان با پاس بحران‌زده غافل شود و به طور طبیعی نیم‌نگاهی به این بازی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها