آزادی، میزبان نبرد خانوادگی است

جدال نفسگیر استقلال

هر چند استقلال تهران هفته گذشته با کسب یک برد ارزشمند در کرمان در صدر جدول تکیه زد، تیمی‌که به لطف پیروزی‌اش بر پیکان باعث خوشحالی آبی‌های تهران شد؛ امروز حریف شاگردان مرفاوی است.
کد خبر: ۲۸۶۳۲۴

امروز هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی به پایان می‌رسد که جدال 2 تیم مدعی صدرنشینی یعنی استقلال تهران و پیکان قزوین از جهاتی حساسیت‌های خاص خود را دارد.

استقلال اهواز که با شکست دادن پیکان، روحیه خود را بازیافته می‌بیند، این بار در ورزشگاه آزادی قصد دارد دومین صدرنشین لیگ را شکست دهد، صمد مرفاوی، سرمربی آبی‌پوشان در آستانه این دیدار، مشکل اصلی تیمش را نبود بیگ‌زاده و امیرآبادی و در نتیجه خلا‡ بازیکن تخصصی در جناح چپ می‌داند: متاسفانه دستم بسته است.

وضعیت محسن یوسفی نیز با باشگاه صبا هنوز مشخص نشده، اما با این حال، مجبورم یک نفر را در این جناح به کار بگیرم. از طرفی، شوک خوبی بر استقلال اهواز وارد آمده و باعث شده در 3 هفته اخیر، 5 امتیاز با ارزش کسب کند. بنابراین مقابل این تیم دگرگون شده بازی بسیار سختی پیش رو داریم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب هر 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

در مقابل، عبدالمجید باقری‌نیا، سرمربی استقلال اهواز می‌گوید: دیگر آن سال‌هایی که بازیکنان در ورزشگاه آزادی برابر استقلال و پرسپولیس می‌ترسیدند ، گذشته است. استقلال قطعا یکی از بهترین تیم‌های ایران است. البته نگران شانس این تیم هستم.

دیگر بازی حساس این هفته را پیکان در قزوین مقابل پاس همدان برگزار می‌کند. این بازی از آن جهت با اهمیت است که پاس به دنبال برکناری منصوریان، مدیر روستا را در راس کادر فنی‌اش قرار داده، مربی فصل گذشته پیکان که با توجه به حرف و حدیث‌های هنگام برکناری‌اش از پیکان، مطمئنا انگیزه زیادی برای این دیدار دارد. او در این باره می‌گوید: تنها ناراحتی من از این بازی روبه‌رو شدن با تماشاگران پیکان است و گرنه حریف را مثل بقیه حریفان می‌بینم ، اما بیشتر از مربیان ایرانی نسبت به پیکان و اوضاع فنی‌اش شناخت دارم. البته چون فرصتی برای بازسازی پاس نداشتم، در این چند روز؛ فقط روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کرده‌ام.

حمید درخشان، سرمربی پیکان که تیمش امسال داعیه قهرمانی دارد ، درباره بازی این هفته می‌گوید: هدف اصلی ما، پس گرفتن صدر جدول از استقلال است، چون هفته گذشته، 5 4 بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، اما در مجموع تا اینجای کار، پیکان عملکرد خوبی داشته و امیدوارم در بازی با پاس هم بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم و 3 امتیاز را هم به دست آوریم. هدف‌‌مان این است که قبل از پایان نیم فصل به صدر جدول برگردیم، هر چند با تغییراتی که در پاس صورت گرفته، باید منتظر تیم جدیدی باشیم.

در دیگر بازی‌های امروز ملوان پذیرای ابومسلم و سایپا میزبان استیل آذین است. غیر از بازی استقلال تهران که از ساعت 17 آغاز می‌شود، دیگر بازی‌ها راس ساعت 45/14 شروع می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها