ارومیه - خبرنگارجام‌جم: فرمانده انتظامی شهرستان ماکو از رهایی 6 گروگان تبعه خارجی از بند گروگانگیران در این شهرستان خبر داد. سرهنگ قاسم فتاحعلی با اعلام این خبر گفت: زمانی که افراد سودجو و قاچاقچی انسان تعدادی از اتباع خارجی را در خارج از شهر (که محلی پوشیده از سنگ‌های آتش‌فشانی است) گروگان گرفتند عوامل انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند. وی افزود: با استفاده از کویری بودن منطقه 2 نفر از گروگانگیران به محض مشاهده ماموران از محل گریختند و در بازرسی از محل 6 تبعه پاکستانی از داخل غاری که دهانه آن از سنگ‌هایی پوشیده شده بود، آزاد شدند.سرهنگ فتاحعلی تاکید کرد احتمالا گروگانگیری با هدف اخاذی از بستگان صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۸۵۸۰۹

گرفتاری سوداگران ‌مرگ

ساری -‌ خبرنگار جام‌جم: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 1200 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشت.فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به این‌که 4222 معتاد و 1119 قاچاقچی مواد مخدر 6 ماهه امسال در استان دستگیر شدند، گفت: امسال 56‌باند توزیع و عرضه کننده مواد مخدر در استان متلاشی شدند .

تجدید خاطره با حماسه‌ چالدران

ارومیه - خبرنگارجام‌جم: در نیمه نخست امسال بیش از 52 هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی شهرستان چالدران دیدن کردند. به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چالدران در این مدت 52 هزار و417 گردشگر از اماکن تاریخی چالدران بازدید کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش دارد. عبدالله‌پور افزود: در این شهرستان علاوه بر جاذبه‌های طبیعی یک اثر جهانی و 21 اثر ملی تاکنون به ثبت رسیده و کار ثبت 60 اثر و بنای تاریخی دیگر نیز تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد. از تعداد 52 هزار و 417 گردشگر بازدیدکننده از آثار تاریخی قره کلیسا، مقبره سید صدرالدین و امیر عبدالباقی در این شهرستان 1437 نفر گردشگر خارجی هستند که از کشورهای اتریش، آمریکا، سوئد، آلمان و ارمنستان وارد چالدران شده‌اند.

راندن به سوی مرگ

اهواز - خبرنگار جام‌جم: جاده اهواز- رامشیر دوباره قربانی گرفت. این بار 2 راننده در آتش‌سوزی خودروهایشان کشته شدند.به گزارش راهنمایی و رانندگی اهواز یک دستگاه خودرو تریلی اف‌اچ با یک دستگاه کامیون حاوی نفت به دلیل نامعلومی تصادف کرده که بر اثر این تصادف هر دو دستگاه خودرو طعمه حریق شدند. پس از خاموش شدن آتش این خودروها توسط ماموران آتش‌نشانی مشخص شد که رانندگان هر 2 خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها