دربی اصفهان، مثل تهران

پرسپولیس با 4 گل تازه شد

گروه ورزش: عباس‌انصاری‌فرد که رفت، پرسپولیس شیرین‌ترین پیروزی‌اش را طی 10 هفته اخیر جشن گرفت تا مشخص شود مسائل روحی روانی، یکی از بزرگ‌ترین عوامل ناکامی قرمزها در لیگ نهم بوده است. پرسپولیس در این چند روز تحت تاثیر حرف‌های روحیه‌بخش حبیب کاشانی، زندگی تازه‌ای را شروع کرد که در آن دوستی و همدلی حرف اول را می‌زد. نتیجه این پوست انداختن هم جلب رضایت هواداران پس از تحمل 4 تساوی پیاپی بود.
کد خبر: ۲۸۵۷۹۴

قرمزها تیم بدون شکست مقاومت سپاسی را با 4 گل درهم کوبیدند تا پس از هفته‌ها طعم شیرین اولین پیروزی پرگل خود را چشیده باشند.

نقطه آغاز این برتری سوپر گل کریم باقری بود که بارها ثابت کرده روحیه، چه نقش موثری در کیفیت بازی او دارد. کریم که در 3 بازی قبلی قرمزها غایب بود، در دقیقه 10 توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس بیرون کشید و 2 دقیقه بعد یکی از گل‌های استثنایی فوتبال ایران را با یک استپ سینه تماشایی و شوتی سرضرب به ثمر رساند.

چرخ پرسپولیس که در این بازی بهتر از همیشه می‌چرخید، در دقایق 54، 80 و 85، سه مرتبه دیگر توسط هادی نوروزی،‌ میثم بائو و حوار ملامحمد به گل رسید؛ اما درست زمانی که فکر کرد بازی تمام شده است، 2 بار در دقایق 88 و 92 دروازه خود را باز شده دید تا سنگینی این شکست برای بازیکنان جوان مقاومت، اندکی کمتر شود.

صفر - صفر بی‌خاصیت

خیلی‌ها به بهانه نتایج بازی‌های اخیر 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن، منتظر یک دربی تماشاگرپسند و زیبا بودند؛ اما زهی خیال باطل.

دیداری که قرار بود به بازیکنان استقلال و پرسپولیس طعنه بزند، آنقدر بی‌کیفیت و سرد برگزار شد که همه گفتند صدرحمت به دربی تهران. در نهایت هم نتیجه‌ای بهتر از صفر صفر به دست نیامد تا شعار تبانی، تبانی در ورزشگاه فولادشهر هم شنیده شود.

منصور ابراهیم‌زاده در پایان این دیدار حساسیت‌های دربی پایتخت را در شهرآورد اصفهان تاثیرگذار دانست و بابت کیفیت پایین این بازی از هواداران عذرخواهی کرد.

امیر قلعه‌نویی، اما نظری مخالف ابراهیم‌زاده و تماشاگران حاضر در ورزشگاه داشت و با صراحت گفت: «باید با اختلاف 4 گل ذوب‌آهن را شکست می‌دادیم که تنها به دلیل بی‌دقتی بازیکنان و بدشانسی نتوانستیم به این مهم دست یابیم. در این بازی جز گل زدن همه کار کردیم»!

استعفای منصوریان

شکست خانگی پاس مقابل راه‌آهن و استعفای علیرضا منصوریان از اتفاقات مهم بازی‌های دیروز بود. پاسی‌ها در این بازی هرچه زدند، به در بسته خورد؛ اما درست در واپسین ثانیه‌های بازی دروازه‌شان باز شد تا منصوریان خداحافظی تلخی با هواداران همدانی داشته باشد.

بلافاصله پس از گل دقیقه 91 مجید نورمحمدی، علیرضا منصوریان به صورت رسمی از سمت سرمربیگری سبزپوشان همدانی استعفا کرد و کاظم اولیایی، طبق همان شرط و شروط قبلی این استعفا را پذیرفت. منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت از این پس به عنوان توریست غار علیصدر به همدان می‌آید.

در دیگر بازی‌های روز گذشته این نتایج به دست آمد:

ابومسلم یک - فولاد یک/ گل‌ها: محمدحسن رجب‌زاده (17) برای ابومسلم و سعید رمضانی (45) برای فولاد

تراکتورسازی یک - سایپا 2/ گل‌ها: محمد ابراهیمی (41) برای تراکتورسازی و امین منوچهری (57) و ابراهیم صادقی (82) برای سایپا

صبا 3 - شاهین صفر/ گل‌ها: فریدون فضلی (6)، عباس محمد رضایی (23) و امیرحسین فشنگچی (31 پنالتی)‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها