جام‌جم: نایب رئیس کمیته داوران، گمانه‌زنی روزنامه «جام‌جم» مبنی بر انتخاب مسعود مرادی به عنوان داور بازی برگشت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد. سلیمانی، با بیان این‌که به دلیل مخالفت شورای تامین، مجبور به تغییر نام داور دربی جمعه شده‌اند، گفت: ان‌شاءالله قضاوت بازی برگشت استقلال و پرسپولیس را به آقای مرادی می‌سپاریم تا ثابت شود، بسیاری از داوران ایرانی توانایی قضاوت این مسابقه را دارند.
کد خبر: ۲۸۵۶۴۰

انصراف اولین حریف نوجوانان فوتبال

جام‌جم: دیروز قرار بود، تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا، به مصاف مالدیو برود، اما این بازی به دلیل انصراف حریف لغو شد. به این ترتیب، طبق برنامه جدید شاگردان اکبر محمدی فردا در نخستین دیدار خود در این مسابقات، به مصاف تاجیکستان می‌روند.

عجمان بدون کاظمیان باخت

جام‌جم: در آخرین روز از هفته دوم لیگ برتر امارات، تیم عجمان در شرایطی که جواد کاظمیان را در ترکیب خود نداشت، با نتیجه سنگین 5 بر 2 مغلوب الوحده امارات شد. کاظمیان که در هفته اول یک گل برای عجمان زده بود، به دلیل مصدومیت از حضور در بازی دوم تیمش محروم بود.

جلالی: 11 بازیکن مصدوم داریم

جام‌جم: مجید جلالی، سرمربی جدید تیم قعرنشین فولاد خوزستان اعلام کرد از مجموع 27 بازیکن امسال این تیم، 11 نفر دچار آسیب‌دیدگی هستند و از جمله 2 مهاجم کلیدی تیم دچار پارگی رباط صلیبی زانو شده‌اند.جلالی با این حال این معضل را یکی از ده‌ها مشکل تیمش می‌داند و می‌گوید مهم‌ترین مشکل ما ضعف روحی روانی است که رفع آن در اولویت کارهایم قرار گرفته و فکر می‌کنم کسب یک 3 امتیاز تاثیر زیادی در رفع آن دارد.

ادامه تعلیق باشگاه پیام

جام‌جم: جلسه یکشنبه شب استانداری خراسان درخصوص وضعیت باشگاه پیام، بدون نتیجه پایان یافت تا این باشگاه همچنان در حالت تعلیق باقی بماند.به این ترتیب پیام در 2 هفته اول لیگ دسته اول حق حضور در مسابقات را ندارد و اگر نتواند مشکلاتش را تا پایان هفته سوم بازی‌ها برطرف کند، براساس قانون به دسته دوم سقوط خواهد کرد. این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی‌اش مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان بدهکار است.

شاهین به دنبال برد 3 صفر

جام‌جم: موضوع 3 اخطاره بودن روزبه شاه‌علی‌دوست، بازیکن پاس همدان در بازی مقابل شاهین بوشهر همچنان ادامه دارد. در این میان پاسی‌ها مدعی‌ هستند که پس از استعلام از سازمان لیگ، این بازیکن را به زمین فرستاده‌اند، اما جالب اینجاست که سازمان لیگ هم زیر بار نمی‌رود. عزیز محمدی در این‌باره می‌گوید: «ما براساس گزارش داوران گفتیم که این بازیکن 3 اخطاره نیست، اما این وظیفه باشگاه پاس است که اخطارهای بازیکنانش را ثبت کند. »درباره نتیجه نهایی این بازی، رئیس کمیته انضباطی بزودی حکمش را صادر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها