جام‌جم: سازمان لیگ برتر با ارسال نامه‌ به 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، از مدیران عامل 2 تیم خواست به مربیان و بازیکنان خود تذکر دهند از هرگونه مصاحبه حاشیه ساز خودداری کنند. همچنین کانون هواداران خود را توجیه کنند که امسال هم این بازی بدون مشکل انجام شود.
کد خبر: ۲۸۱۴۶۳

وعده جادوگر به فولادی‌ها

جام‌جم: بحث جادوگر در فوتبال ایران، مثل جن است در زندگی روزمره مردم. دیده نمی‌شود اما هست. آخرین نمونه‌اش هم در باشگاه فولاد بوده که فردی با آنها تماس گرفته و تضمین داده تیم را از این وضعیت خارج کند. اژدری، معاون باشگاه فولاد با تایید این خبر به فارس گفت: آنها حتی حاضرند ابتدا در این راه موفقیتی کسب کنند و بعد پولشان را دریافت کنند.

قلعه‌نویی به کمیته انضباطی نرفت

جام‌جم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان که به دلیل اظهارنظرش درباره سرمربی تیم ملی به کمیته انضباطی احضار شده بود، در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشد. البته غیبت قلعه‌نویی در این جلسه موجه بود، چراکه او پیش از آن با مجتبی شریفی تماس گرفته بود. به این ترتیب تصمیم‌گیری درباره این پرونده و همچنین دفاعیات قلعه‌نویی به زمان دیگری موکول می‌شود.

مس، مدعی قهرمانی

جام‌جم: در روزهایی که هیچ یک از مربیان تیم‌های صدرنشین جدول حاضر نیستند بگویند تیمشان مدعی اول قهرمانی است، عبدالرضا برهانی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه مس در گفتگو با فارس عنوان کرد: در صورت ادامه حمایت‌ها از باشگاه در این فصل مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بود.

راه ساری از میزبانی محروم شد

جام‌جم: تیم فوتسال راه ساری به علت تخلف تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار با شهیدمنصوری قرچک تا اطلاع ثانوی از میزبانی مسابقات لیگ برتر محروم شد.

پرتاب اشیای مختلف به داخل زمین، فحاشی و استعمال الفاظ رکیک به داور و دروازه‌بان تیم شهید منصوری قرچک، از جمله مواردی است که ناظر بازی در گزارش خود به آنها اشاره کرده است. این بازی 2 بار متوقف شد.

آشتیانی از واحدی عیادت کرد

مهر: امیررضا واعظی آشتیانی از منوچهر واحدی خبرنگار باسابقه و مربی بازیکن‌ساز فوتبال ایران عیادت کرد. واحدی به دلیل ابتلا به عارضه سرطان روده در منزل به‌سر می‌برد و مشغول شیمی درمانی است. به گفته پزشکان دوره شیمی درمانی وی 2 ماه به طول می‌انجامد و پزشکان تاکید دارند بیماری وی قابل درمان است.

استقبال بی‌سابقه

فارس: سه‌شنبه شب بازیکنان تیم فوتبال شاهین، در میان استقبال 3 2 هزار نفری مردم خونگرم شهرشان وارد فرودگاه بوشهر شدند. چیزی که در میان شعارهای استقبال‌کنند‌گان جلب توجه می‌کرد؛ ناراحتی آنها از گزارشگر بازی بود.

تاکید سپاهان به روز فیفا

جام‌جم: باشگاه سپاهان در واکنش به بیانیه فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ براساس قانون، باشگاه‌ها فقط در روزهای فیفا به تیم ملی بازیکن می‌دهند. فدراسیون فوتبال در پاسخ به بیانیه اول سپاهانی‌ها اعلام کرده در سال‌جاری، کمیته تیم‌های ملی با همدلی و همکاری باشگاه‌های لیگ برتر چیزی فراتر از قوانین مصوب و بین‌المللی از باشگاه‌ها مطالبه نکرده است.

تیم ملی فوتسال بانوان به تایلند می‌رود

جام‌جم: تیم ملی فوتسال بانوان که خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن ویتنام آماده می‌کند برای برگزاری اردوی تدارکاتی با تایلند شنبه هفته آینده تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند. این دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات آسیاست. اولین اردوی این تیم در کشور اکراین برگزار شد.

وداع با آخرین بازمانده از اولین تیم ملی فوتبال


ایسنا: عباس قریب، بازیکن اسبق تیم ملی و آخرین بازمانده از اولین تیم ملی فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع پیکر قریب ساعت 30/9 صبح امروز از ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود.

روز دشوار فولاد ماهان

جام‌جم: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک امیدوار است بتواند در هفته هشتم لیگ برتر، اندکی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، فولاد ماهان سپاهان، درصدر جدول فاصله بگیرد.امشب منصوری باید در خانه به مصاف تیم دوازدهم جدول برود، اما فولاد ماهان در تبریز بازی دشواری مقابل پتروشیمی این شهر پیش رو خواهد داشت. برنامه بازی‌های امشب که همگی از ساعت 22 آغاز می‌شود، در زیر آمده است:

فولادگستر کوثر پوشینه بافت قزوین، پتروشیمی تبریز فولاد ماهان سپاهان، شهید منصوری قرچک شهرآفتاب تهران، شرکت ملی حفاری ایران هیات فوتبال کرمان، ساعت 22، راه ساری لبنیات ارژن شیراز، صدرا شیراز ‌ ارم کیش قم، فیروزصفه اصفهان علم و ادب مشهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها