رئیس سازمان لیگ برتر:

داور دربی ایرانی است

عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فصل گذشته با استفاده از داور ایرانی برای قضاوت دربی سنت شکنی کردیم تا از این پس داور این مسابقه ایرانی باشد.
کد خبر: ۲۷۹۹۹۸

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: داوران ایرانی از هر نظر شایستگی خود را برای قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس ثابت کرده‌اند و دلیلی ندارد تا برای انتخاب داور دربی برگشت به عقب داشته باشیم و بازهم از داوران خارجی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: محسن ترکی در دربی سال گذشته با تسلط و اعتماد بنفس بالا قضاوت کرد و این اعتماد بنفس را به تمام داوران لیگ منتقل کرد، بطوری که امروز تمام 23 داور لیگ برتر شایستگی و توان قضاوت این مسابقه بزرگ را دارند.

رئیس سازمان لیگ برتر یادآور شد: اعتقاد دارم تیم‌ها، بازیکنان و تماشاگران لیگ پس از گذشت 8 دوره از برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای در کشور به درجه‌ای از بلوغ و رفتار حرفه‌ای دست یافته‌اند که به تصمیمات داور احترام بگذارند و برای‌شان ایرانی و خارجی بودن آن تفاوتی نکند.

محمدی با اشاره به اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال مسابقات لیگ با نظم و ترتیب خوبی پیش می رود و هماهنگی کاملی بین مسابقات لیگ و بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی وجود دارد. اینگونه نظم و برنامه ریزی در برگزاری مسابقات لیگ برتر تاکنون کمتر سابقه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها