جام‌جم: با تصمیم سازمان لیگ، ورزشگاه آزادی برای اولین بار در عمر خود، ساعت 30/22 شب، میزبان یک مسابقه فوتبال خواهد بود. استقلال و سایپا برگزارکننده این مسابقه در هفته پنجم خواهند بود. در این روز (دوشنبه 16 شهریور) ذوب‌آهن و پرسپولیس هم از ساعت 30/20 به مصاف هم می‌روند و برای این‌ که هر دو بازی مستقیما پخش شود، تصمیم گرفته شد دیدار استقلال و سایپا دیرتر از دیگر بازی‌ها انجام شود.
کد خبر: ۲۷۷۶۱۰

پرسپولیس - الاهلی؛ چهارشنبه

جام‌جم: بازیکنان پرسپولیس پس از بازی شب گذشته مقابل النصر، در آخرین دیدار تدارکاتی‌شان در دبی، چهارشنبه ‌شب به مصاف الاهلی که یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ امارات است، می‌روند. مسلما رویارویی معدنچی مقابل تیم سابقش، صحنه‌هایی ‌جذاب و دیدنی را به همراه خواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها پس از این بازی در 2 نوبت، در روزهای پنجشنبه و جمعه به تهران بازمی‌گردند.

جباری جراحی کرد

جام‌جم: هافبک مصدوم استقلال صبح دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مجتبی جباری صبح دیروز در بیمارستان عرفان، رباط زانوی خود را که 3 سال قبل عمل جراحی کرده بود، بار دیگر به تیغ جراحان سپرد. طبق اعلام مسوولان باشگاه بازیکن شماره 8 استقلال از شنبه باید فیزیوتراپی خود را آغاز کند و تا 7 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و طبق مفاد قرارداد، 40 درصد از مبلغ دریافتی جباری کسر خواهد شد.

تقدیر از 150 داور و کمک داور

جام‌جم: هیات فوتبال تهران به مناسبت 10 شهریور، روز داور، از 150 داور و کمک داور فعال و پیشکسوت فوتبال تهران تقدیر کرد. در این مراسم که عصر دیروز در محل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، از 30 داور مرد و 15 داور زن برگزیده تحت پوشش هیات فوتبال تهران، 40 داور پیشکسوت و 40 ناظر داوری تقدیر شد. در این مراسم همچنین 10 داور و کمک داور تهرانی مسابقات لیگ برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

امید به اولین قهرمانی فوتبال ساحلی

فارس: رضا صادق‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان این‌ که امیدواریم ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شود، درباره برنامه‌های آتی این تیم گفت: «پس از گذراندن ششمین اردوی آمادگی، از سه‌شنبه (امروز) با حضور 16 بازیکن اردویی را در کیش آغاز خواهیم کرد تا آمادگی لازم را برای مسابقات ماه آینده آسیایی و انتخابی جهانی کسب کنیم.» در مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، 12 تیم حضور دارند و در پایان 2 تیم برتر مجوز صعود به جام‌جهانی را کسب خواهند کرد.

نیکبخت منتظر عفو

فوتبال ایران: علیرضا واحدی‌نیکبخت به واسطه محرومیت تا نیم‌فصل، یکی از سخت‌ترین دوران ورزشی خود را سپری می‌کند. البته او امیدوار است که این محرومیت زودتر به پایان برسد: «من حرف‌هایم را در مورد محرومیتم زدم و امیدوارم در عید سعید فطر محرومیت من بخشیده شود.» نیکبخت درباره شانس‌های قهرمانی در لیگ نهم نیز گفت: «من فکر می‌کنم شانس سپاهان، ذوب‌آهن و استیل‌ آذین برای قهرمانی، از پرسپولیس و استقلال بیشتر باشد.»

مصدومیت رحمتی از ناحیه کتف

فوتبال ایران: مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، نتوانست تیم ملی فوتبال را در بازی شب گذشته همراهی کند. او در این باره گفت: این آسیب‌دیدگی به گذشته هم مربوط می‌شود و من از کادر فنی خواسته‌ام که مقابل بحرین بازی نکنم تا مصدومیتم شدیدتر نشود.

اولیایی: نگران نیستم

ایسنا: باوجود حضور پاس همدان در قعر جدول، کاظم اولیایی به هیچ عنوان نگران شرایط تیمش نیست و می‌گوید: پاس طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و تنها در نتیجه‌گیری مشکل دارد. ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم که بزودی شرایط را تغییر خواهند داد. مدیرعامل پاس هرگونه اظهارنظر درباره عملکرد کادر فنی را به بعد از هفته دهم موکول کرد.

کللی برکنار نمی‌شود

جام‌جم: نتایج ضعیف شاهین بوشهر در لیگ نهم، به این شایعه دامن زد که حمید کللی‌فر اولین اخراجی در میان سرمربیان این فصل باشد، اما ظاهرا هیات مدیره شاهین چنین نظری ندارد. وردیانی، یکی از اعضای هیات مدیره نماینده بوشهر در لیگ برتر در این‌باره به ایسنا گفت: براساس نظر 4 عضو هیات رئیسه باشگاه شاهین، کادر فنی ما عملکرد نامناسبی نداشته و کللی‌فر هنوز برای کسب نتایج خوب با تیم شاهین فرصت دارد.

این در حالی است که باشگاه شاهین بوشهر مدیرعامل نداشته و توسط 4 عضو هیات رئیسه اداره می‌شود.

یوسفی منتظر اجازه صبا

جام‌جم: محسن یوسفی درباره این‌که چرا نتوانست در تمرینات استقلال شرکت کند، به فارس گفت: باشگاه استقلال از من خواست تا زمانی که اجازه باشگاه صبا و فدراسیون را نگرفته‌ام، تمرین نکنم. صبا از من می‌خواهد این فصل هم در این تیم باشم، اما من خدمتم تمام شده و چون با استقلال قرارداد دارم، طبق قانون باید به تیم سابق خود بازگردم. از این‌رو قرار است مسوولان باشگاه استقلال با مسوولان صبا صحبت کنند تا قضیه حل شود.

نویدکیا امروز جراحی می‌شود

مهر: پس از تشخیص نهایی پزشک متخصص و کادر پزشکی سپاهان اصفهان، محرم نویدکیا که از ناحیه مینیسک مصدوم شده، امروز در تهران جراحی می‌شود. کاپیتان سپاهان پس از این جراحی، حداقل 4 و حداکثر 6 هفته نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها