جام‌جم: تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام دیدار با تیم ملی بحرین صبح و بعدازظهر دیروز در 2 نوبت راهی منامه شد. هادی عقیلی، آرش برهانی، خسرو حیدری، سیدجلال حسینی، هادی نوروزی، حسین کعبی، حسین کاظمی، محمدرضا خلعتبری، حسن اشجاری، میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، پژمان نوری، سیدمهدی رحمتی، فرشید طالبی، وحید طالب‌لو، فریدون زندی و مجتبی زارع بازیکنانی بودند که صبح دیروز به بحرین اعزام شدند و احسان حاج صفی، فرزاد آشوبی و محمد نصرتی هم ساعتی بعد از آنها خود را به منامه رساندند. تیم ملی دوشنبه شب به مصاف بحرین می‌رود.
کد خبر: ۲۷۷۰۳۲

کرانچار: هر روز بهتر می‌شویم

جام‌جم: سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که تیمش در دیدار با صبای قم حرفه‌ای بازی کرد، گفت: همان‌طور که وعده کرده بودم ما روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد. زلاتکو کرانچار افزود: البته من مایل نیستم که تیمم با یک گل به پیروزی برسد. من می‌خواهم گل‌های بیشتری بزنیم و امیدوارم در بازی‌های آینده به این مهم دست پیدا کنیم.

افزایش دوباره دستمزد داوران

جام‌جم: در شرایطی که فدراسیون فوتبال افزایش حقوق داوران به 300 هزار تومان و کمک داوران را به 200 هزار تومان اعلام کرده بود، در نشست دیروز صبح و پس از انتقاد داوران و ارائه مشکلاتشان، کمیته داوران مبلغ 400 هزار تومان برای داور وسط و 300 هزار تومان برای کمک‌ها را پیشنهاد کرد که مورد موافقت مسوولان فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

طوماری با 9000 امضا

جام‌جم: بیش از 9000 هوادار سپاهانی با امضای طوماری 30 متری در جریان دیدار شنبه شب سپاهان برابر استقلال اهواز، از رئیس جدید سازمان تربیت بدنی درخواست کردند، با نگاهی ویژه به ورزشگاه نقش جهان و صدور دستورات لازم برای ساخت و بهره‌برداری از این ورزشگاه، زخم کهنه طرفداران تیم سپاهان را التیام بخشد.

تصمیم‌گیری در مورد توره

مهر: حکم نهایی باشگاه سپاهان در مورد تخلفات ابراهیم توره، امروز و پس از نشست دوم این بازیکن با مسوولان باشگاه نهایی می‌شود. در حال حاضر توره ،حق حضور در تمرینات سپاهان را ندارد و احتمالا با یک جریمه مالی سنگین روبه‌رو خواهد شد.

پنجمین جام بارسا - گواردیولا

جام‌جم: با گل دقیقه 115 پدرو رودریگز، تیم فوتبال بارسا علاوه بر شکست دادن شاختاردونتسک اکراین در سوپر کاپ اروپا، پنجمین جام متوالی خود را در سال 2009 به دست آورد.

شاگردان پپ گواردیولا، پیش از این موفق به کسب عناوین قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل‌ری و سوپرجام اسپانیا شده‌ بودند تا این مربی پس از کسب پنجمین جام آبی‌ - اناری‌ها ضمن ستایش آنها بگوید: «بسیار خوشحالم که به عنوان مربی این بازیکنان فوق‌العاده برگزیده شدم. آنها سخت کار کردند و جواب زحمت‌شان را به بهترین شکل گرفتند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها