نمایش خانگی

یک چهارشنبه

فیلم هندی «یک چهارشنبه» ساخته نیراج پاندی بعد از دوبله به شبکه نمایش خانگی وارد شد. این فیلم به مدیریت امیرهوشنگ زند به فارسی دوبله شده است.
کد خبر: ۲۷۳۴۶۱

ناشناسی به پلیس بمبئی خبر می‌دهد که در 5‌‌‌نقطه شهر بمبگذاری کرده است. او تقاضای آزادی 4 تروریست گروه القاعده را می‌کند. کمیسر پراکاش رادهود (آنوپام خر)‌ مسوول این پرونده می‌شود. ناشناس سرانجام پلیس را متقاعد می‌کند که 4 زندانی را به فرودگاه شهر ببرند، اما برخلاف انتظار همه، در آنجا بمبی در انتظار آزادشدگان است. با انفجار بمب، 3 نفر از آنان کشته می‌شوند. ناشناس پلیس را مجبور می‌کند نفر چهارم را نیز بکشد.ناشناس خود را از افراد عامی جامعه معرفی می‌کند که خسته از کشته شدن مردم به دست بمبگذاران به عنوان اعتراض قصد اجرای عدالت در محکوم کردن آدمکشان را دارد. گروه همکار کمیسر پس از شنیدن حرف‌های ناشناس با وجود یافتن محل او از کمیسر می‌خواهند به محل او نرود و به وی کاری نداشته باشد، اما کمیسر که پلیسی مقرراتی است، خود را به محل اختفای ناشناس می‌رساند و... .

ماتریکس 2

علاقه‌مندان سری فیلم‌های ماتریکس می‌توانند «ماتریکس 2» را از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی تهیه کنند. این فیلم به مدیریت امیرهوشنگ زند به فارسی دوبله شده است. ماتریکس 2 را اندی واچووسکی و لاری واچووسکی کارگردانی کرده‌اند و بازیگرانی مانند کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و کری آن ماس در آن بازی می‌کنند. در خلاصه این فیلم چنین آمده است: با نزدیک شدن ارتش ماشین‌ها به شهر زایان، خطر نابودی، تنها مقر باقیمانده انسان‌ها را تهدید می‌کند. نیو (کیانوریوز)‌ به همراه مورفیوس برای نجات زایان، خود را با پیش‌بینی‌نشده‌ترین خطرها روبه‌رو می‌کنند.

 

ستاره‌های شانس

فیلم «ستاره‌های شانس»‌ را عزیز میرزا در سال 2008 کارگردانی کرده است. شاهد کاپور، ویدیا بالان، جوهی چاولا و ام پوری در این فیلم بازی می‌کنند.

راج (شاهد کاپور)‌ معمار جوان و بااستعدادی است که نمی‌تواند در یافتن کار موفق عمل کند تا این که با پریا (ویدیا بالان)‌ برخورد می‌کند و آشنایی او منجر به باز شدن گره‌های کاری‌اش می‌شود. راج باور می‌کند که عامل موفقیت‌های او پریاست و او را نوعی ستاره شانس خود می‌داند. پریا در مرکز درمانی کار می‌کند که قرار است یک مرکز تجاری بزرگ در آنجا ساخته شود. پریا در تلاش است تا مرکز درمانی را حفظ کند و راج به پریا قول می‌دهد که همزمان با ساخت مرکز تجاری، مرکز درمانی نیز در آنجا طراحی شود. پریا نیز همراه راج نزد آقای گیل (ام پوری)‌ رئیس شرکت ساختمانی می‌رود تا با استفاده از شانس او، راج موفق به گرفتن پروژه طراحی آنجا شود؛ اما راج طرحی ارائه می‌دهد که مرکز درمانی در آن در نظر گرفته نشده است. پریا از موضوع مطلع می‌شود و دل‌شکسته راج را ترک می‌کند. فیلم ستاره‌های شانس به مدیریت سعید مظفری به فارسی دوبله شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها