در ایام هفته از شبکه پنج ببینید،

شیدا، عروس آتش، یاس‌های وحشی...

فیلم‌های شیدا، عروس آتش، یاس‌های وحشی، ساده‌لوح، حرفه‌ای و معجزه خنده از 17 تا 23 مردادماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۱۴۷

فیلم سینمایی "شیدا" شنبه 17 مرداد ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را کمال تبریزی سال 1377 بر مبنای فیلمنامه رضا مقصودی ساخت و در آن لیلا حاتمی، پارسا پیروزفر، محمدرضا شریفی‌نیا، بهزاد فراهانی، نادیا دلدارگلچین، کمند امیرسلیمانی و زهرا سعیدی بازی کردند.

در خلاصه داستان فیلم "شیدا" آمده است: فرهاد که در جنگ مجروح شده و موقتاً بینایی‌اش را از دست داده به بیمارستانی صحرایی منتقل شده که در آن پرستاری به نام شیدا از مشاهده مقاومت فرهاد در تحمل درد شگفت زده می‌شود و .... دیگر عوامل این پروژه عبارتند از محمدرضا تختکشیان مجری طرح، اردشیر ایران‌نژاد مدیر تولید، محمد آلادپوش مدیر فیلمبرداری، حسین زندباف تدوین، محمدعلی نجفی طراح صحنه و لباس، محمود سماک‌باشی صدابردار، بابک بیات آهنگساز و فرید کشن فلاح طراح گریم.

فیلم سینمایی "عروس آتش" یکشنبه 18 مرداد ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را خسرو سینایی سال 1378 بر مبنای فیلمنامه خودش و حمید فرخ‌نژاد جلو دوربین برد و داستان درباره احلام، دختری است که از کودکی زادگاهش را ترک کرده و به شهر آمده، اکنون سال آخر پزشکی را در دانشگاه سپری می‌کند.

در فیلم "عروس آتش" سعید پورصمیمی، حمید فرخ‌نژاد، سلیمه رنگزن، مهدی احمدی، غزل صارمی، علی مردانه و تورج فرامرزیان بازی کردند و دیگر عوامل آن عبارتند از قاسم قلی‌پور تهیه‌کننده، علی لقمانی مدیر فیلمبرداری، هایده صفی‌یاری تدوین، جلیل فتوحی‌نیا طراح صحنه و لباس و ساسان باقرپور صدابردار.

فیلم سینمایی "یاس‌های وحشی" دوشنبه 19 مرداد ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را محسن محسنی‌نسب سال 1376 بر مبنای فیلمنامه خودش و احمد میررفیعی ساخت و داستان آن درباره سه همرزم بسجی به نام‌های علی، صدرا و رحیم است.

در "یاس‌های وحشی" جعفر دهقان، احمد میررفیعی، سحر طلوعی، حسین پاکدل، حمید طالقانی و سیدجواد هاشمی بازی کردند و دیگر عوامل آن عبارتند از فواد نور تهیه‌کننده، مجتبی رحیمی فیلمبردار، سهراب میرسپاسی تدوین، محمدرضا علیقلی آهنگساز و محسن روشن صداگذار.

فیلم سینمایی "ساده‌لوح" سه‌شنبه 20 مرداد ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را مهدی فخیم‌زاده سال 1370 بر مبنای فیلمنامه خودش و پرویز نوری در ژانر کمدی ساخت. در خلاصه داستان "ساده لوح" آمده است: رحمان با پولی که از مردم به بهانه تهیه مسکن به دست آورده، فرار می‌کند و به مسافرخانه‌ای پناه می‌برد که غلام و عبدالله آن را اداره می‌کنند و ...

در این فیلم 102 دقیقه‌ای زنده‌یاد هادی اسلامی، حبیب اسماعیلی، مریم صفایی، خسرو امیرصادقی، پوراندخت مهیمن و محسن اصلانی بازی می‌کنند. دیگر عوامل "ساده‌لوح" عبارتند از علی‌اصغر احدی تهیه‌کننده، سیدغلامرضا موسوی مدیر تولید و مجری طرح، حسن پویا مدیر فیلمبرداری، حسین زندباف تدوین، م. فخیم‌زاده طراح صحنه و لباس، سعید شهرام آهنگساز و احمد احمدپور صداگذار.

فیلم سینمایی "حرفه‌ای" چهارشنبه 21 مرداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را اسماعیل فلاح‌پور سال 1375 بر مبنای فیلمنامه مهدی ژورک، هادی صابر و معصومه دلیر ساخت و داستان آن درباره سرگرد تیموری است که از طرف تیمسار برای کشتن یک سرهنگ نیروی کماندو بدلیل سرکوب نکردن مخالفان رژیم در شهر قم، مأمور می‌شود...

در فیلم "حرفه‌ای" چنگیز وثوقی، پرویز پورحسینی، حسین خانی‌بیک، حسین سحرخیز، جمشید شاه‌محمدی، رزا آرایش، پریسا پورشفیع و مهشاد سخایی بازی کردند و دیگر عوامل عبارتند از جمشید مشایخی تهیه‌کننده، مهدی ژورک مدیر تولید، اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری، روح‌الله امامی تدوین، کتایون فیض‌ مرندی طراح صحنه و لباس، بابک بیات آهنگساز، کامران لواء طراح گریم و نادر میرکیانی مسئول جلوه‌های ویژه.

فیلم سینمایی "معجزه خنده" جمعه 23 مرداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را یدالله صمدی سال 75 بر مبنای فیلمنامه فریدون حسن‌پور و علیرضا خمسه ساخته و داستان آن درباره فردی به نام اشکوری است که با تخصص خنده درمانی به ایران برگشته و در یکی از بیمارستان‌های روانی تهران مشغول به کار می‌شود و ...

در فیلم 90 دقیقه‌ای "معجزه خنده" مهدی هاشمی، فقیهه سلطانی، کیهان ملکی، محمدسادات ابهری، مرحوم اکبر دودکار و شعبان رنگی‌وند بازی کردند. عوامل این پروژه عبارتند از نعمت حقیقی مدیر فیلمبرداری، حسین زندباف تدوین، هاتف مظاهریان مجری دکور، محمدرضا علیقلی آهنگساز، پرویز آبنار صدابردار، محسن روشن صداگذار و بیژن محتشم طراح گریم.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها