کاشان - خبرنگار جام‌جم: ساختمان جدید دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد. کرمان - خبرنگار جام‌جم: به گفته معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اجرای طرح عملیاتی کوثر یک، 2 هزار و 15 نقطه شهری و روستایی از وجود اشرار و هرگونه ناامنی پاکسازی شد.
کد خبر: ۲۷۰۹۴۵

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: همزمان با هفته جوان همایش یاوران جوان در اردبیل برگزار می‌شود.در این همایش از یاوران جوانان در عرصه‌های مختلف تحصیلی، ازدواج، مسکن، مروجان قرآنی و خیرین این بخش تجلیل خواهد شد.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی فرهنگی  ورزشی آشوریان، جام تموز در ارومیه آغاز شد. در این مسابقات 270 ورزشکار آشوری از کشورهای گرجستان، عراق، ارمنستان، روسیه و ایران به مدت یک هفته رقابت می‌کنند.

اهواز -‌ خبرنگار جام‌جم: کنگره علمی  پژوهشی مهدویت با رویکردی تحقیقی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فردا برگزار می‌شود.

ورزقان - خبرنگار جام‌جم: با تلاش ماموران نیروی انتظامی عاملان اصلی فعال یک باند در قاچاق اشیای عتیقه در شهرستان ورزقان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شدند.

اهواز -‌ خبرنگار جام‌جم: آخرین هفته ماه شعبان 2 هزار مسجد عطرافشانی می‌شوند.

همدان -‌ خبرنگار جام‌جم: اینترنت هوشمند در همدان راه‌اندازی شد. مبلغ تماس با این سیستم دقیقه‌ای 50 ریال اضافه بر پالس شهری است و استفاده از این سرویس نیاز بهUser Name ندارد و مستقیم با تماس شماره اعلام شده از رویISP ‌های سطح شهر قابل اتصال است.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: به گفته نواداد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در همایش خبرنگاران صدا و سیمای استان در منطقه آزاد ارس، آذربایجان شرقی از نظر ایجاد دفاتر خبری نسبت به استان‌های دیگر در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارد.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای طرح نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی آذربایجان غربی آغاز شد.علی حسامی، مدیر بازرسی و نظارت مجامع امور صنفی استان گفت: در اجرای این طرح 84 بازرس در 41 گروه ضمن نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی با تخلفات احتمالی این واحدها از جمله کم‌فروشی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن برگ فروش برخورد می‌کنند.

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: استاندار اردبیل از احداث باغ موزه حضرت عباس(ع)‌ در اردبیل خبر داد. به گزارش خبرنگار ما، منصور حقیقت‌پور افزود: این کتابخانه و بانک اطلاعات به دلیل علاقه‌مندی مردم این خطه به حضرت ابوالفضل العباس(ع)‌ احداث می‌شود.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان کشور در تبریز گشایش یافت.

به هنگام افتتاح این نمایشگاه از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از جمله طراحی سنتی، منبت‌کاری چوب، معرق چوب، نقاشی روی سفال، سفالگری و سوزن‌دوزی هنری تقدیر شد.

در این نمایشگاه، هنرمندانی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، قم، گلستان و کرمانشاه در 45 غرفه، آثار مختلف صنایع دستی و سوغات شهرستان خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه در ایل گلی تا 25 مرداد ادامه دارد.

ساری - خبرنگار جام‌جم: سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: مازندران در تیر ماه رتبه اول کشوری را در کاهش تلفات جاده‌ای کسب کرد.

مجید نصرالله‌نژاد با اشاره به کاهش 43 درصدی تلفات جاده‌ای مازندران در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  با وجود افزایش 23 درصدی تلفات جاده‌ای کشور  خاطرنشان کرد: تیر سال گذشته 21 نفر در استان به خاطر تصادف جان باختند و این تعداد امسال به 12 نفر کاهش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها