جام‌جم: به گفته مجتبی شریفی، حضور یا عدم حضور نیکبخت و عمران‌زاده در لیگ‌برتر، امروز در جلسه کمیته‌ انضباطی نهایی می‌شود. در این نشست، آخرین پیشنهادها برای رفع محرومیت این بازیکنان مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۳

کاشانی: قرار نیست رئیس شوم

جام‌جم: حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های اخلاق فوتبال کشور به خبرنگاران گفت: برای مدیرعاملی در هیچ کدام از باشگاه‌های پرسپولیس یا استیل آذین پیشنهادی ندارم. ضمن این‌که برای ریاست سازمان تربیت بدنی هم تاکنون هیچ پیشنهادی به من نشده است.

شکایت آشتیانی از قلعه‌نویی

جام‌جم: در حالی ‌که تنها 4 روز تا بازی استقلال و سپاهان زمان باقی است، امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل آبی‌ها با ارسال لایحه‌ای برای شریفی، رئیس کمیته انضباطی، رسما از امیر قلعه‌نویی به طور رسمی شکایت کرد. قلعه‌نویی 2 روز پیش، واعظی را دروغگو خوانده بود وعلیه او شکایتی تنظیم کرده است .

جام استقلال در سازمان لیگ

جام‌جم: در فاصله تنها 3 روز به آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هیچ برنامه‌ای برای اهدای جام اصلی قهرمانی، مدال ها و حکم قهرمانی اعضای تیم فوتبال استقلال قهرمان لیگ برتر اعلام نکرده و جام همچنان در دفتر سازمان لیگ است!

عنایتی منتظر صدور ITC

جام‌جم: با وجود گذشت مدت زمانی طولانی از جدایی عنایتی از النصر، هنوز رضایت‌نامه بین‌المللی مهاجم استقلال صادر نشده و با این شرایط، احتمال دارد او نتواند مقابل سپاهان بازی کند.

هوار ملامحمد؛ امشب در تهران

فوتبال ایران: مدیر برنامه‌های هوار ملامحمد ضمن رد شایعات حضور این بازیکن عراقی در تیم‌هایی از ترکیه یا لبنان، گفت: این بازیکن همراه صالح سدیر، بازیکن شماره 6 تیم ملی عراق دوشنبه‌ شب وارد ایران می‌شود و طبق هماهنگی صورت گرفته، از سه‌شنبه در تمرین پرسپولیس حضور خواهد یافت.

برزیل 29 شهریور می‌آید

جام‌جم: بازیکنان تیم ملی فوتسال برزیل همراه رئیس کنفدراسیون فوتسال این کشور 29 شهریور راهی تهران خواهند شد تا روزهای 30 و 31 شهریور و اول مهر، 3 بازی با تیم ملی فوتسال و امید کشورمان برگزار کنند.

پنجمین اردوی تیم فوتبال امید

جام‌جم: پنجمین اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید کشورمان برای حضور در تورنمنت اکراین از فردا با حضور 30 بازیکن آغاز می شود. البته از آنجا که 24 بازیکن مورد نظر غلامحسین پیروانی لیگ برتری هستند، هیچ بعید نیست نفرات حاضر در این اردو، به تعداد انگشتان یک دست نرسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها