چهار گوشه ایران

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: 10 پروژه رادیو و تلویزیونی به مناسبت روز صداوسیما در خراسان شمالی افتتاح شد. مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: از این تعداد پروژه 8 مورد مربوط به پروژه‌های تلویزیونی و 2 مورد مربوط به پروژه‌های رادیویی است. با افتتاح این پروژه‌ها بیش از 51 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۷۰۴۵۳

کاشان - خبرنگار جام‌جم: نمایشگاهی از آثار نگارگران حوزه هنری استان قم در سالن نمایشگاه خانه هنرمندان (خانه تاریخی تاج) کاشان برپا شد.

در این نمایشگاه که تا پایان مرداد ادامه دارد، 61 اثر از 28 هنرمند نگارگر به نمایش گذاشته شده است.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: برای مقابله با آنفلوآنزای خوکی 2 بیمارستان در لرستان به بخش ایزوله مجهز می‌شود.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: به همت شهرداری مشهد نخستین جشنواره مدیریت شهری در آیینه رسانه شهریورماه برگزار می‌شود.

اردبیل - خبرنگار‌ جام‌جم: به گفته استاندار اردبیل برای نخستین‌بار در استان طرح پرورش صنعتی ماهی با استفاده از پسماندهای تصفیه شده فاضلاب جهت تولید پودر ماهی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، منصور حقیقت‌پور در دیدار با رئیس سازمان شیلات کشور افزود‌: در صورت مثبت بودن نتایج آن ، فصل جدیدی برای کمک به تولید ثروت درمنطقه ایجاد خواهد شد.

وی گفت: ‌به‌لحاظ تنوع اقلیمی و آب و هوایی در استان اردبیل، پرورش ماهیان گرم آبی، سرد آبی، ‌میگو و ماهیان خاویاری در نقاط مختلف استان امکان‌پذیر است.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: تا پایان سال طرح استفاده از بلیت الکترونیکی در مشهد آغاز می‌شود.

علی آبسالان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به مشارکت معاونت‌های حمل و نقل و فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در طرح بلیط الکترونیکی خاطرنشان کرد: مشارکت این دو حوزه در طرح باعث شد که تغییراتی بر روی تکنولوژی مورد نظر صورت گیرد و به این نتیجه رسید که باید از (smartcard) کارت هوشمند استفاده شود که بتواند کاربردهای زیادی در کنار حمل و نقل از جمله استفاده در مراکز فرهنگی و تفریحی و همچنین استفاده به عنوان کیف پول خرد داشته باشد.

اردبیل -خبرنگار‌ جام‌جم: اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه مشکین شهر در تالار اندیشه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این همایش رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای توسعه در صنعت توریسم نیاز به شناسایی قابلیت و ظرفیت‌های طبیعی تاریخی و فرهنگی یک اصل است و برای این امر باید بازتعریفی از این قابلیت‌ها انجام شود.

علویان صدر، پیشینه تاریخی و میراث معنوی مشکین شهر را یادآور شد و افزود‌: با بهره‌گیری از توانمندی می‌توانیم نسبت به جذب سرمایه‌گذار موفق عمل کنیم و آیین‌نامه مربوط به حمایت از سرمایه‌گذاران در استان در حال تدوین نهایی است.

‌در کنار این همایش نمایشگاه توانمندی مشکین‌شهر به نمایش درآمده تا سرمایه‌گذاران با شناخت بهتر و واقعی نسبت به این امر اقدام کنند.

گرگان - خبرنگار جام‌جم: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: نصب کنتور هوشمند تحولی برای اصلاح الگوی مصرف می‌باشد.

به گفته نادعلی حاجیلری این کنتورها، به منظور تعادل بخشی بین منابع و مصارف آب‌های زیرزمینی بر روی چاه‌های برقی واقع در مناطق ممنوعه نصب می‌شود.

ملکان - خبرنگار جام‌جم: به گفته رجب عباسیان، فرماندار شهرستان ملکان، سرانه آرد اختصاصی به روستاهای شهرستان ملکان آذربایجان‌شرقی به‌هیچ‌وجه کافی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها