این روز‌ها نشسته‌ایم و خبر‌هایی را می‌خوانیم که حکایت از قرارداد بستن بازیکنان با تیم‌های جدید است. فقط همین. نه از بازی‌های داغ و مهیج خبری هست و نه از داربی‌های بزرگ فوتبال وطنی و غیروطنی. نه جامی در قاره‌ای از قاره‌های جهان برگزار می‌شود و نه تیمی به صورت رسمی به مصاف تیم دیگری می‌رود. همیشه همین طور است و معمولا در چنین مواقعی از سال بازار فوتبال در داخل زمین کساد و در مقابل بازار حاشیه‌های خارج از زمین داغ داغ می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۷۳۳

تیم‌ها سر کیسه‌ها را شل می‌کنند تا ستاره‌هایی را که دوست دارند به خدمت بگیرند و خود را برای یک فصل داغ و حضور در چند جام آماده کنند. این روز‌ها برای کسانی که عاشق فوتبال هستند سخت می‌گذرد. خیلی سخت.

آنها عادت کرده‌اند که با هیجان ناشی از این ورزش زندگی کنند و حالا هیچ هیجانی نیست، جز رفتن این بازیکن به فلان تیم و... .

البته گاهی پیش می‌آید که در این زمان‌ها مسابقات جام جهانی یا مسابقات جام ملت‌ها برگزار می‌شود و کسانی که عشق فوتبال هستند پس از پایان بازی‌های باشگاهی تماشاگر جدال تیم‌های ملی می‌شوند.

مثل اتفاقی که سال آینده در آفریقای جنوبی رخ می‌دهد و بازیکنان و ستاره‌های قاره‌های مختلف به تیم‌های زادگاهشان بازمی‌گردند تا با پوشیدن پیراهن تیم ملی‌شان رودرروی هم قرار بگیرند و اولین جام جهانی را در قاره آفریقا برگزار کنند.

بعد هم که معلوم است ستاره‌ها به تیم‌هایشان بازمی‌گردند و رقابت‌های باشگاهی کلید می‌خورد، اما حالا اصلا از این خبر‌ها نیست، مدام باید خودت را با سرگرمی‌های دیگر مشغول کنی تا نوبت به آغاز لیگ برتر خودمان و سایر لیگ‌های معتبر جهان برسد تا باز هم شب‌ها مخاطب برنامه گزارش ورزشی باشی که گاهی چند تا مسابقه مهم را پشت‌سر هم پخش می‌کند تا تو حسابی لذت ببری از رویارویی تیم‌های بزرگی مثل بارسلونا و رئال یا منچستریونایند و آرسنال یا... .

این روز‌ها همین‌طور کش می‌آیند و طول می‌کشند، اهل دنبال کردن سایر مسابقات ورزشی نیستی و برایت فرقی نمی‌کند که چه کسی جام تنیس ویمبلدون را می‌برد. برایت اصلا مهم نیست چه کسی قهرمان فرمول یک می‌شود و چه تیمی درNBA مقام قهرمانی را به دست می‌آورد، برای تو مهم این است که کی زنگ آغاز مسابقات فوتبال در ایران و اروپا به صدا درمی‌آید تا باز هم تماشاگر هنر ستاره‌ها و تیم‌های محبوبت باشی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها