کلیسایی که نزدیک یک محل برگزاری مسابقه‌های تنیس ویمبلدون در شهر لندن است به تماشاگران این مسابقه‌ها اجازه داده است در برابر پرداخت پول خودروهای خود را در گورستان و روی گورها پارک کنند.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۵

به گزارش خبرگزاری فرانسه کلیسای سنت‌مری واقع در ویمبلدون، جنوب غربی لندن، در فاصله کمی از محل برگزاری مسابقه‌های تنیس ویمبلدون قرار دارد و کلیسا به تماشاگران اجازه می‌دهد با پرداخت 20 پوند (5/32 دلار)‌ خودروهای خود را روی گورها پارک کنند. تصاویر خودروهای پارک شده روی گورها که در روزنامه‌ای چاپ شده باعث جنجال شد. شخصی گفت: بعضی از راننده‌ها حاضرند خودرو خود را در هر جایی پارک کنند. چقدر بی‌ادبانه است. دیگری گفت این اصلا کار خوبی نیست و من نمی‌خواهم روی گور یکی از اقوامم خودرو پارک شود. این بی‌ادبی است. اما عالیجناب مری بایر مسوول کلیسا با پذیرفتن این که این کار قدری عجیب است، گفت خودروها اجازه دارند در قسمت قدیمی گورستان که گورهای قرون 18 و 19 در آن وجود دارد، پارک کنند زیرا از بازماندگان آن افراد خبری نیست. وی گفت: درآمد ناشی از این کار صرف امور خیریه می‌شود.

زمین شماره 2 ورزشگاه ویمبلدون به «گورستان بازیکنان سرشناس معروف بود» زیرا اغلب بازیکنان سرشناسی که در آن زمین قدیمی بازی می‌کردند مغلوب حریفان گمنام‌تر می‌شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها