شوت - گل

تعویق جشن قهرمانی

جام‌جم: نداشتن اسپانسر باعث شد جشن قهرمانی استقلال که قرار بود 15 تیر و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) برگزار شود، به زمان دیگری موکول شود.
کد خبر: ۲۶۴۴۸۴

هاشمیان در سوئیس

فوتبال ایران: تمرینات آغاز فصل بوخوم از امروز، با برپایی اردویی 10 روزه در سوئیس آغاز می‌شود و وحید‌هاشمیان نیز در این اردو حضور خواهد داشت. اولین بازی بوخوم در بوندس لیگا، شنبه 17 مرداد مقابل مونشن گلادباخ خواهد بود.

معرفی 15 بازیکن محروم

جام‌جم: امروز تکلیف نهایی 15 بازیکن محروم مشخص خواهد شد. علیپور، مشاور فرهنگی سازمان لیگ برتر با تایید این موضوع به ایسنا، گفت: از بازیکنانی که احتمال محرومیت آنها در لیگ برتر وجود دارد، دعوت شده تا به سازمان لیگ بیایند.

مهابادی، چهارمین جانشین پیروانی

جام‌جم: اگر تا الان تصمیم هیات مدیره باشگاه مقاومت سپاسی تغییر نکرده باشد، باید داوود مهابادی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. در 2 هفته اخیر، امیرحسین پیروانی، محمود یاوری و اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی مقاومت برگزیده و بلافاصله برکنار شدند.

رکورد جدید فیروز

گل: فیروز کریمی با حضور در دوازدهمین تیم دوران مربیگری خود (داماش) رکورد جدیدی در فوتبال ایران به نام خود ثبت کرد. فیروز طی 20 سال گذشته در تیم‌های پاس، سپاهان، بهمن، پلی‌اکریل، تراکتورسازی، استقلال اهواز، ابومسلم، شهاب زنجان، راه‌آهن، استقلال تهران و صبای قم مربیگری کرده است.

تیموریان در تور استرالیا

جام‌جم: آندرانیک تیموریان یکی از 22 بازیکنی است که فولام را در تور استرالیا همراهی خواهد کرد. این تیم لیگ برتری فردا راهی اقیانوسیه می‌شود و طی 10 روز حضور در استرالیا با تیم‌های گلد کوست، ملبورن ویکتوری و پرث گلوری بازی خواهد کرد.

منصوریان، ‌منتظر کارت مربیگری

جام‌جم: به گفته منصور پورحیدری، مسوولان پاس همدان منتظر مجوز فدراسیون هستند و اگر کارت مربیگری منصوریان صادر شود، وی را به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهند کرد.

تعهد شیث، محرومیت نیکبخت

فوتبال ایران: رئیس سازمان لیگ در آخرین اظهارنظر خود درباره شیث رضایی و علیرضا نیکبخت‌واحدی، گفت: با توجه به تعهدی که شیث در فدراسیون فوتبال داد، مشکلی برای ثبت قرارداد با تیم فصل آینده‌اش ندارد، اما نیکبخت از حضور در رقابت‌های لیگ محروم است و برای او کارت بازی صادر نخواهد شد.

زارعی در مس

جام‌جم: مسعود زارعی، مدافع 2 فصل اخیر پرسپولیس، با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال صنعت مس کرمان پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها