جام‌جم: مجید مجیدی، رضا میرکریمی، محمدمهدی عسگرپور، محمدرضا جعفری جلوه، رضا ناجی، همایون اسعدیان، بیژن امکانیان، ‌علیرضا امینی، حبیب‌احمد‌زاده، محمود اربابی، سعید پیردوست، حسین ترابی و مسعود اطیابی سینماگرانی هستند که به نمایندگی از اعضای خانه سینما دیروز به اهواز وارد شدند تا امروز و در سالروز آزادسازی خرمشهر در کنار مردم این شهر باشند. دیشب این سینماگران در بلوار شهدای خرمشهر حضور یافتند و امروز از مناطق مختلف خرمشهر دیدن می‌کنند. بازدید سینماگران از خرمشهر به همت انجمن سینمای دفاع مقدس و خانه سینما شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۵۵۳۲۰

«کشتی گمشده» مهران مدیری سال دیگر لنگر می‌اندازد

فارس: مهران مدیری نخستین فیلم سینمایی خود را در ژانر وحشت با عنوان موقت «کشتی گمشده» در سال 89 می‌سازد. وی گفت: ساخت «کشتی گمشده» را به سال آینده موکول کردم چون سریال جدیدی که شروع کردم تا آخر سال وقتم را می‌گیرد. امیرمهدی ژوله، نویسندگی این فیلمنامه را به‌عهده دارد که فعلا نگارش آن متوقف است.

اساس فیلمبرداری «کشتی گمشده» در یک کشتی انجام می‌شود. امیرمهدی ژوله پیش از این به فارس درباره مضمون این فیلمنامه گفته بود: «کشتی گمشده» از مضمونی ترسناک اما پر از شوخی برخوردار است که با طرح را ابتدایی که برای اولین فیلم بلند آقای مدیری داشتیم، کمی متفاوت است. این فیلم که قرار بود اواسط تابستان سال گذشته ساخته شود برادران آقاگلیان تهیه‌ خواهند کرد.

پنالتی در جشنواره فیلم تائورمینا

مهر: فیلم سینمایی پنالتی به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی به بخش مسابقه پنجاه و پنجمین جشنواره بین‌المللی تائورمینا در ایتالیا راه یافت. پس از مذاکره مسوولان چتر سینمای ایران با نماینده جشنواره تائورمینا در بازار فیلم کن با نمایش فیلم پنالتی در بخش مسابقه این رویداد موافقت شد. پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم تائورمینا از 23 تا 30 خرداد برگزار می‌شود.

تدوین «آناهیتا» ادامه دارد

فارس: 15 درصد از تدوین فیلم سینمایی «آناهیتا» به کارگردانی «عزیز‌الله حمیدنژاد» که قرار است برای نمایش در پاییز امسال توسط شرکت پخش نمایشگران آماده شود، توسط «شهرزاد پویا» به پایان رسید. میترا حجار و شهاب حسینی نقش‌های اصلی «آناهیتا» را که فیلمی علمی و جوانگرایانه است، ایفا می‌کنند.  این فیلم به تهیه‌کنندگی حمیدنژاد در شیوا فیلم پارس تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها