یک بازنشسته شرکت ملی نفت از کرج: قصور برخی ثبت‌نام‌کنندگان سهام عدالت و ننوشتن نام مراجعه‌‌کنندگان، باعث شده است سهام این قشر از افراد به دست آنها نرسد و آنها از دسترسی به سود و برگه‌های سهم خود بازمانند.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۰

یک شهروند از نسیم‌شهر: امسال طبق قانون، باغ بهشت این شهرستان برای هر مورد متوفی هزینه‌های بسیار گزافی اخذ کرد، از شهرداری درخواست رسیدگی عاجل دارم.

نوربخش از تهران: یک دستگاه خودرو  صفر خریداری کرده‌ام که تمامی لوازم و قطعات آن خراب و لق است، قابل ذکر است؛ ایمنی این خودرو همانند کارکرد آن صفر است.

پاک‌مهر از تهران: جمع کردن جوی‌های کنار بزرگراه افسریه باعث شده است هنگام بارش‌های پراکنده بهاری،‌ آب به داخل مغازه‌ها نفوذ کند. سوالم از شهرداری این است، اکنون که در فصل بهار شاهد این اتفاقات هستیم، زمستان را چگونه باید سر کنیم.

زمانی از اصفهان: نمایشگاه‌های خودرو واقع در بزرگراه چمران شهر اصفهان باعث شده بسیاری از هموطنان برای بازدید از این اماکن، بدون توجه به موقعیت نامناسب بزرگراه، خودروهای خود را در این مکان پارک کنند و موجب ترافیک سنگینی شوند، از اداره راهنمایی و رانندگی درخواست رسیدگی دارم.

موسوی از تهران: از نیروی انتظامی درخواست دارم با شرکت‌های هرمی (گلدکوئیست) موجود در منطقه ستارخان که به اماکنی مناسب حال اراذل تبدیل شده است، برخورد کند.

بختیاری از کرج: با زدن تنها یک پل به انتهای پاسگاه وحدت، تمامی رانندگانی که از فردیس و شهریار عازم تهران هستند، 20‌کیلومتر از مسیرشان کاسته می‌شود. از شهرداری منطقه 10‌کرج درخواست رسیدگی دارم.

خدابنده لو: قراربود پل سوم خرداد مهرشهر کرج جهت رفاه حال شهروندان هرچه سریع‌تر احداث شود؛ ولی تاکنون به تعویق افتاده است.

لیلا افتخاری از گرگان: پزشکان متخصص زنان در بیمارستان تامین اجتماعی (حکیم جرجانی) برخورد مناسبی با بیماران خود ندارند.

عزت‌الله ارحام از دورود: سال 86 یک دستگاه خودرو خریداری کردم که به دلیل نقص در سیستم تهویه آن، آب از آن طریق به داخل موتور نفوذ کرده و باعث سوختن موتور خودرو شده و اکنون 9 ماه است خودرو در نمایندگی  خاک می‌خورد و از تعمیر آن خبری نیست.

مصری‌زاده از تهران: قرار بود رانندگانی که در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌کنند از سوی اداره راهنمایی و رانندگی مورد تشویق قرار بگیرند ولی هنوز این گفته عملی نشده است.

مهدی زرگر از تهران: دست‌اندازهای خیابان‌های منطقه 20‌فاقد روکش و تابلوهای اطلاعاتی هستند از شهرداری درخواست رسیدگی دارم.

روحانی از رشت: طرح جدید و جامع شهر رشت حدود 2 سال است که در وزارت مسکن و شهرسازی تحت بررسی است و افرادی که در حریم این شهر زندگی می‌کنند به دلیل این که املاک آنها فاقد طرح کاربری است، بلاتکلیف مانده‌اند. از مسوولان ذی‌صلاح درخواست رسیدگی به این معضل را دارم.

یک شهروند از شهرری: از اهالی روستای عظیم‌آباد،‌ پشت پالایشگاه نفت شهرری هستم. این روستا فاقد آب شرب مناسب است و آب آن بشدت شور است از سوی دیگر امکانات حمل و نقل عمومی آن در حد صفر است و شهرداری هنوز نسبت به تعویض تیرهای چوبی چراغ برق اقدام نکرده است.

کورش حمیدزاده از ماسال: از دولت محترم درخواست دارم نسبت به تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری در کشور اقدام کند.

شعبانی از ماهشهر: اداره دادگستری این شهرستان برای نگه‌داشتن تلفن‌های همراهی که جلوی در از مراجعان دریافت می‌کند، 100 تومان اخذ می‌کند.

امیر غفارزاده از اردبیل: روابط عمومی رادیو پیام در پاسخگویی به مخاطبان خود بسیار ضعیف عمل می‌کند و تلفن‌های روابط عمومی آن پاسخگو نیستند.

پیرو درج پیام مورخ 26/2/88 در خصوص قطع آب شرب شریعتی  پاسداران، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهر تهران با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: مشترک محترم می‌تواند با اعلام اشتراک و نشانی دقیق ملک خود، به آب و فاضلاب منطقه مربوط مراجعه تا پاسخ ابهامات ایشان داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها