جام‌جم: برگزاری مسابقه‌های هنرهای رزمی آسیا دوبارهبه تعویق افتاد و به آبان‌ماه موکول شد تا تیم ملی تکواندو در سردرگمی باقی بماند. این در حالی است که رقابت‌های جام‌جهانی باکو هم که قرار است مرداد ماه در جمهوری آذربایجان برگزار شود، با احتمال سرایت بیماری آنفلوآنزای خوکی، شاید به زمان دیگری موکول شود.
کد خبر: ۲۵۲۱۳۶

قایقرانان ناکام

جام‌جم: در آغاز مسابقه‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی جهان در شهر راچیچ جمهوری چک که با حضور 26 کشور برگزار می‌شود، 3 قایقران ایرانی به دور نهایی مسابقه گروهB  راه یافتند. احمدرضا طالبیان، اروند درویش و شاهو ناصری ضمن بازماندن از راهیابی به فینالA  مسابقه‌ها، در دستهB  به کار خود ادامه دادند.

سپهوند و مظاهری، بدون غیبت

ایرنا: تیم ملی بوکس، مسابقه‌های آسیایی چین را پیش رو دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر و گزینش 6 ملی‌پوش حاضر در این مسابقه‌ها که زمان برگزاری آن  خرداد ماه است، چند مرحله مسابقه انتخابی از فردا (دوشنبه)‌ برگزار می‌شود. مرتضی سپهوند و  علی مظاهری 2 بوکسور مشهورتر تیم ملی هم از ابتدای اردوها حضور پیدا کرده‌اند و از غیبت‌های قبلی آنها دیگر خبری  نیست.

ایران در گروهی آسان

جام‌جم: تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقه‌های جوانان جهان با تیم‌های نه‌چندان قدرتمند مونته‌نگرو، پرتوریکو، مصر و یونان همگروه شد. این مسابقه‌ها از 31 مرداد با شرکت 20 تیم در کرواسی آغاز می‌شود. تیم کشورمان در مسابقه‌های دوره گذشته با حضور در گروه مرگ، نهایتا در رتبه ضعیف هفدهم جهان قرار گرفت.

حمایت رحیمی از داوران هندبال

جام‌‌جم: به دنبال نبودن نام داوران ایرانی هندبال در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت مسابقات جوانان و نوجوانان این رشته، علیرضا رحیمی در گفتگو با «جام‌جم» عنوان کرد: در حالی که آسیا اصلا سهمیه‌ای نداشته، برخی خبرگزاری‌ها به این وسیله داوران هندبال ایران را مورد کم لطفی قرار دادند. ایران همراه فرانسه، آلمان و دانمارک با 2 کوپل، بیشترین سهمیه داوری را در جهان دارند و داوران ما در رقابت‌های المپیک و جهانی قضاوت می‌کنند.

برنامه سال 88 وودبال

جام‌‌جم: نخستین جلسه هیات رئیسه انجمن وودبال ایران با حضور عیسی اسحاقی، رئیس فدراسیون گلف، اژدر شهابی رئیس انجمن و اعضای هیات رئیسه برگزار و مقرر شد تا پایان سال، انجمن وودبال در 14 استان فعالیت خود را با محوریت توسعه این رشته و آموزش همگانی آغاز کنند.

یزد، قهرمان کاراته ساساکی

واحد مرکزی خبر: تیم یزد فاتح مسابقه‌های کاراته سبک ساساکی هاشوتوکان قهرمانی ایران شد. کاراته‌کاهای منتخب این مسابقه‌ها به اردوی تیم ملی این سبک راه یافتند تا برای مسابقه‌های آبان‌ماه در کشور مالزی آماده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها