امضاء محفوظ از تهران: چرا شهرداری تهران شماره پلاک جدید به خانه‌ها داده و اسباب زحمت برای پیدا کردن آدرس‌ها فراهم کرده است؟ لطفا دلیل این کار را به ما هم بگویند.
کد خبر: ۲۴۸۴۳۹

معصومی از اصفهان: می‌خواستم بدانم، سهام عدالت کی شامل ما می‌شود که نه کارمند هستیم، نه تحت پوشش بهزیستی و نه کمیته امداد، چرا که ما نیز به این سهام نیازمندیم.

فرهادی از همدان: از سوی ناوگان حمل و نقل شهری با توجه به این که روزنامه‌ها اعلام کردند، قیمت بلیت‌ها به وضعیت قبلی بر خواهد گشت، هنوز همان قیمت‌های قبلی از مردم اخذ می‌شود. من از تهران به قصد مشهد برای تهیه بلیت رفتم و مشاهده کردم که نه‌تنها قیمت‌ها هنوز بالاست، بلکه از هر کس یک قیمت می‌گیرند و قیمت‌ها ثبات ندارد و با وجود قیمت بالا، خدمات‌رسانی در حین سفر نیز کیفیت خوبی ندارد. لطفا رسیدگی فرمایید.

شهروندی از مشکین‌شهر: از سازمان بازرسی و نظارت کل کشور خواستاریم به وضعیت و شرایط استخدامی در مشکین شهر نظارت و رسیدگی بفرمایند.

احمد از کنگاور: برخی از بانک‌ها طبق چه قانونی برای برگشت زدن چک 3000 تومان دریافت می‌کند و برای رفع این برگشتی 10 هزار تومان؟ لطفا توضیح دهید.

محمد خزایی از قم: از تاریخ 20 اسفند سال 85 برای خرید خودروی  دوگانه‌سوز اقدام کردیم، ولی خودرویی که تحویل گرفتیم، مخزن و کیت ندارد. از مسوولان درخواست پیگیری و نصب مخزن و کیت برای دوگانه‌سوز شدن ماشین را داریم. این در حالی است که از زمان پرداخت هزینه آن نیز 3 سال گذشته است.

نصیری از گناباد: ماجرای نیروهای حق‌التدریسی آموزش و پرورش  که در مجلس مطرح شد  به کجا رسید؟ از مسوولان خواستاریم، این مساله را پیگیری کنند.

رحیمی از تهران: با توجه به گفته شهردار تهران که کسبه حق ندارند وسایل شخصی خود را در معابر عمومی بگذارند ولی همچنان در خیابان ایران، مغازه‌داران لوازم خانگی سد معبر می‌کنند.

برخی اهالی منطقه 12: از شهردار منطقه 12 به علت رسیدگی به وضع آسفالت این منطقه تشکر می‌کنیم.

حدادی از تهران: از شهرداری تهران خواستاریم در معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها سطل آشغال بیشتری بگذارد تا ما که دوست نداریم در خیابان آشغال بریزیم، مجبور نشویم زباله را در دست خود نگه داریم.

مهدی شادوه از تهران: چرا هیچ‌کس بر قیمت داروها و داروخانه‌ها نظارتی ندارد چرا که حتی از قیمتی که روی دارو نوشته شده، گران‌تر می‌فروشند.

علیرضا کوکبی از تهران: هر جا مراجعه کردم، لامپ کم‌مصرف یارانه‌ای نداشتند و موفق نشدم این لامپ‌ها را تهیه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها