فارس: امروز یا فردا در نشست مشترک بین نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا، درباره نحوه ادامه همکاری مایلی کهن در تیم ملی و سایپا تصمیم گیری می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۷۰۵

سرمربی تیم ملی اخراج شد

جام‌جم: وقتی در اوایل نیمه دوم دیدار دیروز سایپا با ابومسلم هدایت ممبینی (داور مسابقه)‌ حسین کعبی را از بازی اخراج کرد، محمد مایلی‌کهن سرمربی سایپا که هفته گذشته سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز شده است، آن‌قدر به این تصمیم اعتراض کرد که ممبینی دقایقی بعد او را نیز از بازی اخراج کرد. با این وصف مایلی‌کهن از حضور روی نیمکت مربیگری تیمش در دیدار بعدی (هفته سی و سوم)‌ نیز محروم خواهد بود.

یاوری، سرمربی 14 ساله‌ها

جام‌جم: محمود یاوری که یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بود، به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 14 ساله‌ها انتخاب شد. این انتخاب پس از قطعی شدن برگزاری بازی‌های المپیک زیر 14 ساله‌ها از سوی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال صورت گرفت. این تیم تمریناتش را برای حضور در مسابقات مقدماتی از دوم اردیبهشت آغاز می‌کند و 23 خرداد برای حضور در این مسابقات عازم سنگاپور می‌شود.

رسیدگی به تخلفات داوران

جام‌جم: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به دغدغه‌های این کمیته در برقراری نظم و انضباط بر فوتبال کشور، از رسیدگی به اشتباهات و تخلفات داوران فوتبال خبر داد. مجتبی شریفی به مهر گفت: اگر داوری به سبب نداشتن توانایی فنی یا ناتوانی در به‌کارگیری آن در بازی، موجب سقوط یک تیم به رده پایین‌تر یا سلب موقعیت قهرمانی از آن و مواردی از این قبیل شود، مقصر و متخلف شناخته می‌شود و باید به پرداخت جریمه و محرومیت متناسب با تخلف خود محکوم شود و این مورد به عنوان ماده‌ای در آیین‌نامه انضباطی گنجانده شود.

عنایتی در تمرین امیدها

فوتبال ایران:‌ موضوع بازگشت رضا عنایتی به تمرینات تیم النصر هنوز محقق نشده و این بازیکن همچنان از میادین دور است. خود رضا در این باره می‌گوید: پاگلزدورف به من گفت برای حضورم در تیم اصلی باید ابتدا در تمرینات تیم امید النصر شرکت کنم که من این پیشنهاد را قبول نکردم. 2 ماه دیگر با این تیم قرارداد دارم و بعد از این مدت از النصر جدا خواهم شد.

بائو: هنوز با پرسپولیس نبستم

فوتبال ایران: میثم بائو، بازیکن فعلی ابومسلم و بازیکنی که در صحبت‌هایش همیشه از علاقه‌اش به استقلال حرف می‌زد، به یکباره در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است. بائو با تکذیب امضای قرارداد داخلی با قرمزها عنوان کرد: وینگادا بازی و خصوصیات فنی مرا قبول دارد، اما حضورم در پرسپولیس یا تیم‌های دیگر بستگی به پیشنهادهای آخر فصل دارد.

دایی رضایت داد

جام‌جم: وکیل علی دایی صبح دیروز با حضور در شعبه‌ 78 دادگاه تجدیدنظر استان تهران و اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت از اعلام رضایت موکلش از محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم ‌ملی فوتبال خبر داد. عسگری پیش‌بین به ایسنا گفت: با توجه به این‌که مایلی‌کهن موضع مناسبی نسبت به دایی گرفته و همچنین به منظور تداوم دوستی‌ها در ورزش و ایجاد فضای مناسب در وضعیت فعلی تیم ملی، موکلم از شکایت خود گذشته و اعلام رضایت کرده است.

جلسه تعیین سقف قرارداد بازیکنان

جام‌جم: با دعوت فدراسیون فوتبال از مدیران عامل 9 باشگاه لیگ برتری، ساعت 15 امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌ها، مسوولان فوتبال و سازمان لیگ برتر، درباره تعیین سقف قرارداد بازیکنان تصمیم گرفته می‌شود.

مصدومیت هافبک کلیدی کره

جام‌جم: چو وون هی، هافبک موثر تیم ملی فوتبال کره جنوبی دیدارهای حساس این تیم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را از دست داد و تا 6 ماه دور از میادین فوتبال خواهد بود.

مدعیان تبانی در کمیته انضباطی

ایسنا: تمام کسانی که درباره وجود تبانی در فوتبال اظهارنظر کرده‌اند، به کمیته انضباطی احضار می‌شوند. عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ با تایید این خبر گفت: متاسفانه در چند سال اخیر باب شده که برخی حرف‌هایی را مطرح می‌کنند، اما تا به حال با موردی که بتوان با آن از وجود تبانی صحبت کرد، روبه‌رو نشده‌ایم و در تمام این سال‌ها تنها ادعاهایی بوده که مطرح شده و هیچ مدرک و سندی ارائه نشده است.

حمایت اتحادیه فوتبال از علی دایی

جام‌جم: پس از چاپ اعلامیه ترحیم برای علی دایی روی جلد یکی از مجلات کشور، اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران خواستار توقف این‌گونه حرکات غیرمسوولانه و مغایر رسالت رسانه‌ای و انتقادات تند و تخریب شخصیتی اسطوره فوتبال ایران شد. در بخشی از بیانیه‌ اتحادیه فوتبال آمده است: برخوردهای اخیر صورت گرفته در میادین ورزشی و برخی رسانه‌ها در شان فوتبال ایران و این شخصیت صاحب نام نبوده و امید است در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم. اعضای خانواده بزرگ فوتبال زحمات و تلاش‌های علی دایی در دو دهه اخیر را هرگز به فراموشی نخواهند سپرد. امید است این شخصیت صاحب نام بزودی در صحنه فوتبال کشور حضور یابد و موفقیت‌های خودش را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تکرار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها