پیش بینی آب و هوای سیزده بدر

روز 13 آسمان چه رنگ است؟

در 3 گزارش ویژه که از 5 فروردین تاکنون با استفاده از مدل ها و نقشه های مختلف هواشناسی تدوین کردیم ، نحوه فعالیت سامانه کم فشار بسیار پر انرژی را در نقاط مختلف کشور به اطلاع رساندیم و همانگونه که از گزارش اول پیش بینی شده بود ، مسافرین نوروزی و حتی ساکنان بسیاری از مناطق کشور از شدت بارش ها ، رویت برف بهاری و کاهش شدید دما شگفت زده شدند.
کد خبر: ۲۴۲۸۴۹

بارش برف تهران امروز عصر و امشب نیز کمابیش در برخی مناطق ادامه خواهد یافت اما از فردا از میزان ابرها و ناپایداری های جوی کاسته می شود البته طی امروز و فردا ناپایداری ها در استانها مجاور زاگرس ، مرکز و نیمه شرقی ادامه خواهد یافت.

از فردا شب ناپایداری ها را که عمدا به شکل برف خواهد بود در نیمه شرقی انتظار داریم و آسمان در دیگر نقاط کشور رو به صاف شدن ، می گذارد.

اما روز 13 فروردین در بسیاری از سرزمین های ایران زمین خورشید به ایرانیان طبیعت دوست (!) لبخند می زند. البته به دلیل بارش های این چند روزه ، درصد رطوبت در بیشتر استانها بسیار افزایش یافته و با توجه به تابش خورشید در روز سیزده ، از بعدازظهر این روز رطوبت موجود سقوط کرده و آسمان را نیمه ابری خواهد کرد.

در مناطق کوهستانی و مرتفع کشور در بعدازظهر احتمال رشد ابر و رگبارهای پراکنده وجود دارد که البته بارش ها بصورت کاملا محدود و محلی خواهد بود.

به طور کلی آب و هوای سیزده امسال برای لذت بردن از طبیعت بسیار آرام و مناسب است اما شاید یکی از خنکترین و حتی می شود گفت سردترین سیزده بدرها را پیش رو داشته باشیم.

به عنوان نخستین رسانه کشور مجددا خبر بارش های سراسری در هفته آینده را به اطلاع شما هموطنان عزیز می رسانیم البته بارش ها هفته آینده بشدت بارش های این هفته نخواهد بود.

احسان مرادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها