پیشنهاد هفته

اسکار در تعطیلات

امسال هم سیمای جمهوری اسلامی ایران در تعطیلات نوروز حسابی پرکار است و برنامه‌های مختلفی را برای پخش در ایام تعطیلات نوروز تدارک دیده است. جدا از سریال‌های شبانه و برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش فیلم‌های سینمایی طی این سال‌ها به یکی از بخش‌های جذاب و دیدنی برنامه‌های نوروزی سیما تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۴۱۱۱۳

جالب اینجاست که طی چند سال اخیر رسانه ملی توانسته فیلم‌های مهم و مطرح سینمای جهان را همزمان با اکران جهانی این فیلم‌ها تهیه کند.

امسال هم این سنت حسنه ادامه دارد و به همین خاطر فیلم میلیونر زاغه‌نشین که امسال در مراسم اسکار هم حسابی درخشیده است برای پخش از سیمای جمهوری اسلامی ایران دوبله شده و قرار است در تعطیلات نوروزی پخش شود.

این فیلم که محصول انگلستان است در هندوستان ساخته شده و به زندگی نوجوانان هندی می‌پردازد.

در سال‌های گذشته نیز این اقدام رسانه ملی باعث شد تا فیلم‌های مطرح سینمای جهان در تعطیلات نوروز برای مردم کشورمان پخش شود و عاشقان سینما را حسابی راضی و خشنود کند.

خصوصا آن که این فیلم‌ها با دوبله‌های خوب دوبلور‌های ایرانی همراه است و دیدن این فیلم‌ها با چنین دوبله‌هایی لذت مخاطب را چند برابر می‌کند.

اگر اهل فیلم دیدن هستید، بدانید که این فیلم تنها یکی از فیلم‌هایی است که قرار است در این ایام پخش شود.

جدول فیلم‌های نوروزی امسال حسابی پر و پیمان است و تا دلتان بخواهد نام فیلم‌های دیدنی و جذاب در این فهرست به چشم می‌خورد، اما فعلا شما روی این پیشنهاد ما فکر کنید تا ما هم ته و توی بقیه ماجرا را دربیاوریم.

تا یادمان نرفته این را هم بنویسیم که در ایام نوروز طبق سنت این سال‌ها همه شبکه‌های تلویزیونی (به استثنای شبکه خبر) در ساعاتی خاص از شبانه‌روز فیلم‌های سینمایی پخش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها