یونایتد پرس: زنی در فلوریدای آمریکا به جرم بدرفتاری و کتک زدن همسر خود با بطری نوشیدنی و تهدید و تعقیب او با جاروبرقی دستگیر شد. شوهر این خانم 37 ساله بعد از این‌که داروی اشتباهی برای فرزندانش خرید، مورد غضب همسرش قرار گرفت. همسر این مرد با یک بطری شیشه‌ای به صورت همسرش کوبید و صورت او را زخمی کرد، بعد هم خانم با جاروبرقی او را تهدید و مجبور کرد که از خانه بیرون برود.
کد خبر: ۲۳۲۹۲۱

همسر این خانم با پلیس تماس گرفت و ماجرای این حمله را برای آنها توضیح داد. خانم دستگیر شد و بعد از این‌که یک شب را در زندان گذراند، با سپردن وثیقه 5 هزار دلاری آزاد شد.

8 قلو‌های شگفت انگیز

سی ان ان: زنی در کالیفرنیا با به دنیا آوردن 8 بچه،  پزشکان را شگفت‌زده کرد؛ چون آنها منتظر بودند که این زن 7قلو به دنیا بیاورد. حال عمومی بچه‌ها خوب است فقط 3 تا ازآنان برای تنفس به کمک نیاز دارند و جز این به نظر نمی‌رسد هیچ‌کدامشان مشکل جدی داشته باشند.

این دومین 8 قلوهایی هستند که تاکنون زنده در آمریکا به دنیا آمده‌اند. وزن این 6 پسر و 2 دختر بین 680 گرم تا 474/1 کیلوگرم است. خانم دکتر کارن ماپلز گفت: چشم‌هایم از دیدن هشتمی از تعجب بازماند. 46 کارمند بیمارستان به زایمان بچه‌ها در 4 اتاق زایمان کمک کردند. پس از تولد هر بچه کارکنان نوزاد را به اتاقی دیگر می‌بردند و منتظر بعدی می‌ماندند. دکتر هارولد هنری گفت: درست است که اوضاع از هفته‌ها پیش تحت نظر بود، اما سونوگرافی همه چیز را نشان نمی‌دهد به این دلیل تولد هشتمی خیلی غیرمنتظره بود.

دکتر ماپلز گفت: بچه‌ها حداقل 2 ماه در بیمارستان خواهند ماند،ولی مادر آنها ظرف یک هفته مرخص خواهد شد. دکتر هنری گفت همه آنان جیغ می‌زدند و بسیار پرجنب و جوش بودند.

نخستین 8 قلوی زنده سال 1998 در هوستون آمریکا به دنیا آمدند که یکی از آنان حدود یک هفته بعد از دنیا رفت.2 برادر و 5 خواهر بازمانده دسامبر گذشته در همین سال تولد خود را جشن گرفتند. والدین آنان که از نیجریه به آمریکا مهاجرت کرده‌اند،گفتند از این که بچه‌هایشان سالم و فعال هستند خدا را شکر می‌کنند. آنان به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند:« والدین 8 قلوهای جدید باید از این فرصت لذت ببرند زیرا این یک نعمت است. ما برای آنان دعا می‌کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها