در یزد به نمایش گذاشته می‌شود

"قالیچه صلح و دوستی جهانی"

مدیرمجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد اعلام کرد: "قالیچه صلح و دوستی جهانی" به همراه آثار منتخب موزه سیار سعدآباد، هشتم بهمن ماه جاری طی همایشی در نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری یزد به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۷۷۱
به گزارش ایرنا ، "عشرت شایق" گفت: حضور برخی سفرا و نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی کشورهای مختلف در این همایش موقعیت مناسبی خواهد بود تا اهداف فرهنگی و اجتماعی بافت قالیچه صلح و دوستی تبیین و بر گسترش مشارکت جهانی برای جلوگیری از جنگ و خونریزی در مناطق مختلف دنیا تاکید دو باره شود.

وی افزود: دراین راستا مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده ، با زدن گره های نمادین به قالیچه صلح و دوستی جهانی ، اراده و علاقه خود نسبت به ایجاد و پایداری صلح و دوستی بین ملت ها را اعلام خواهند کرد.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی سعد آباد اظهارداشت: شهر یزد به عنوان بزرگترین شهر خشت و گلی جهان ، علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب دارای آثار و بناهای تاریخی بسیار و در نوع خود بی نظیر است که در صورت تلاش و برنامه ریزی و انجام تبلیغات مناسب به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور می تواند نقش آفرینی کند.

همایش گسترش صنعت توریست و نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری درایران، هشتم تا یازدهم بهمن ماه جاری در شهر یزد برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها