گل: کاکا، بازیکن برزیلی تیم میلان روز جمعه اعلام کرد، به دنبال مشورت با پدرش و نیز نماینده خود، به این نتیجه رسیده که به باشگاه منچسترسیتی جواب رد بدهد. این باشگاه حاضر شده با مبلغی بین 100 تا 120 میلیون یورو و دستمزد هفتگی بیش از 250 هزار یورو، او را به خدمت بگیرد.وب‌سایت اسپورت میدیاست به نقل از کاکا، نوشته آرزوی این بازیکن پیوستن به رئال مادرید است، نه منچسترسیتی. پدر کاکا دوشنبه این هفته به دفتر مرکزی باشگاه میلان می‌رود تا درباره آینده این بازیکن مذاکره کند.
کد خبر: ۲۳۰۴۰۳

پاسخ منفی بنیتس به لیورپول

بی.بی.سی: رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی لیورپول قرارداد تازه پیشنهادی باشگاه لیورپول را رد کرد و گفت: در صورتی با باشگاه قرارداد تازه امضا خواهد کرد که کنترل کامل مسائل مدیریتی تیم در دست او باشد و پاسخگوی مدیر اجرایی لیورپول نباشد. بنیتس 48 ساله که سال 2004 از باشگاه والنسیای اسپانیا به لیورپول رفت، گفت: به اعتقاد مالکان باشگاه، تصمیمات مربی باید تابع نظرهای مدیر اجرایی باشد؛ در صورتی که معتقدم همه باید تابع نتایج تیم و هواداران باشیم. آنها بهترین داوران کار من هستند.


کالدرون استعفا کرد

گاردین: به دنبال نشست رامون کالدرون، رئیس باشگاه رئال مادرید با هیات رئیسه باشگاه در روز جمعه او از سمت خود استعفا کرد. از ویسنته بلودا، یکی از نایب رئیسان باشگاه به عنوان جانشین احتمالی کالدرون نام برده می‌شود. چند تن از اعضای هیات رئیسه باشگاه از مدتی پیش، کالدرون را تحت فشار قرار داده بودند که از سمت خود کناره‌گیری کند.گزارش‌های پراکنده دیگر، حاکی از تمایل باشگاه به فلورنتینو پرز، رئیس سابق این باشگاه است. سایت گل گزارش داده، در صورت بازگشت پرز، هدف اول او انتقال کاکا به سانتیاگو برنابئو خواهد بود.


چلسی به دنبال ته‌وز

دیلی‌استار: باشگاه چلسی لندن ابراز تمایل کرده تا کارلوس ته‌وز، بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. این باشگاه علاوه بر ته‌وز، لوئیس فابیانو، بازیکن سویا را نیز می‌خواهد تا قدرت تهاجمی تیم فوتبال خود را بالا ببرد. حضور قرضی ته‌وز در اولدترافورد تا پایان فصل جاری فوتبال است و او نمی‌خواهد به حضورش در تیم منچستریونایتد ادامه دهد. برای انتقال ته‌وز به چلسی، این باشگاه باید دست‌کم 20میلیون پوند به گروهی سرمایه‌گذار که حق انتقال او را دارند، بپردازد.


حمایت لمپارد از دروگبا

ساکرنت: به دنبال نمایش ضعیف دیدیه دروگبا مقابل تیم منچستریونایتد، اسکولاری، سرمربی چلسی این بازیکن را مجبور کرد تا روز چهارشنبه با ذخیره‌های چلسی تمرین کند.اما ری ویکینس، دستیار اسکولاری تاکید کرد: دروگبا هنوز بازیکن ارزشمندی است. فرانک لمپارد نیز واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم دروگبا همچنان یکی از بازیکنان اصلی تیم بماند؛ زیرا او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. او بازیکنی بزرگ در چلسی است و دوباره در مسیر درست قرار خواهد گرفت. البته مربی بهتر می‌داند از چه بازیکنانی استفاده کند.


فرصت طلایی برباتوف

آسوشیتدپرس: الکس فرگوسن پیش‌بینی کرده، هنوز دوره اوج درخشش برباتوف در تیمش فرا نرسیده و از این به بعد او خود را بیشتر نشان خواهد داد.با آسیب دیدن وین رونی که 3 هفته دور از میدان خواهد بود و مشخص نبودن سفر ته‌وز با تیم برای دیدار با بولتون که امروز برگزار می‌شود، فرصتی طلایی برای برباتوف فراهم آمده تا قابلیت‌های خود را بخوبی نشان دهد.لحظه‌هایی پیش آمده که برباتوف ثابت کرده چرا فرگوسن برای انتقال او در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بیش از 30 میلیون پوند پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها