شوت - گل

این خلیج، فارس است

جام‌‌جم: سازمان تربیت بدنی با ارسال نامه‌ای به وزارت امورخارجه، مراتب اعتراض جامعه ورزش کشور نسبت به برگزاری پیکارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس تحت عنوان جعلی و غیرواقعی جام خلیج عرب را اعلام کرد و خواستار پیگیری موضوع از طریق مراجع دیپلماتیک شد.
کد خبر: ۲۲۹۸۰۸

مدیران فدراسیون در خیابان ورزنده

جام‌جم: ساعت 10 صبح امروز بسیاری از مدیران عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال از جمله کفاشیان و تاج در خیابان ورزنده حاضر ‌می‌شوند تا شاهد مراسم افتتاح ساختمان جدید هیات فوتبال تهران باشند.

فردا، معرفی تیم ملی فوتسال

جام‌جم: فردا و با اتمام رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، کادر فنی تیم ملی 24 نفر از بهترین بازیکنان این رقابت‌ها را به اردو دعوت خواهند کرد تا از 5 بهمن کار آماده‌سازی تیم ملی فوتسال آغاز شود.

یک زن در کمیته داوران

جام‌جم: به‌دنبال انتخاب اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال یک داور زن نیز به جمع اعضای این کمیته اضافه خواهد شد. قرار است گزینه مورد نظر به پیشنهاد کمیته بانوان و تایید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، انتخاب و در جلسات کمیته داوران شرکت کند.

اسفند؛ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

جام‌جم: مجمع عمومی و سالانه فدراسیون فوتبال نیمه اول اسفندماه در محل آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد. در این مجمع، رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی از عملکرد سال گذشته این فدراسیون را به اعضای مجمع ارائه خواهد کرد، ضمن این‌که گزارش تراز مالی و برنامه‌های آتی فدراسیون مورد بحث و بررسی و تصویب اعضای مجمع عمومی قرار خواهد گرفت. همچنین آیین‌نامه اصلاح شده برخی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال به منظور بررسی و تصویب نهایی به اعضای مجمع ارائه خواهد شد.

جریمه ای برای سپهر حیدری

برنا: سپهر حیدری در فهرست 18 نفره پرسپولیس در بازی برابر فولاد حضور نخواهد داشت. مدافع میانی پرسپولیس که به بهانه عدم پرداخت مطالبات و گم شدن قراردادش، مصاحبه‌های مختلفی را علیه مسئولان باشگاه انجام داده است، با خارج شدن از فهرست از سوی کادر فنی مورد جریمه قرار گرفت.

اردوی بعدی تیم ملی؛ 4 بهمن

جام‌جم: تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی مقابل تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا از 4 بهمن به اردو خواهد رفت. این بازی  8 بهمن برگزار می‌شود.

فرصت 10 روزه AFC

جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های شرکت‌کننده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، 10 روز دیگر مهلت داد تا درخصوص ثبت‌نام بازیکنان و کادر‌فنی و همین‌طور برطرف‌ کردن مشکلات ورزشگاه‌هایشان اقدامات لازم را انجام دهند. بر همین اساس، اول بهمن نمایندگان AFC از شرکت WSG  در ایران حضور می‌یابند و به بازدید استادیوم‌ها می‌پردازند.

کعبی در راه بشیکتاش ترکیه

ایسنا: حسین کعبی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا مذاکراتی را با مدیران بشیکتاش انجام داده و قرار است در آینده‌ای نزدیک با حضور در تمرینات این تیم شرایط نهایی حضورش در این تیم ترکیه‌ای را فراهم کند. مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس هدایت تیم فوتبال بشیکتاش را به عهده دارد و سخت خواهان جذب این بازیکن سرعتی است.

ابراهیم‌زاده باید به کمیته انضباطی برود

جام‌جم: منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که در جریان برگزاری بازی تیم خود مقابل پرسپولیس با عصبانیت به سمت کمک داور رفته بود، از سوی کمیته انضباطی با 2 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی مواجه شد. خلعتبری هم دوشنبه هفته آینده باید به کمیته انضباطی برود.

انصاری‌فرد و چک برگشتی 34 میلیون تومانی

جام‌جم: درحالی که مدیر عامل جدید پرسپولیس در مراسم معارفه‌‌اش تاکید داشت به هیچ‌کس بدهکار نیست، عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین تایید کرد که انصاری‌فرد، 34 میلیون تومان‌ از دوره مدیریتش در این تیم به صاحب امتیاز آن زمان روزنامه پرسپولیس و معاون اسبق وزیر اقتصاد و دارایی، بدهکار است. قطعا به جریان افتادن این چک می‌تواند بار دیگر پرسپولیس و مدیریت جدیدش را به چالش بکشد.

دایی در تیم ستارگان جهان

فارس: علی دایی 31 ژانویه (12 بهمن) در تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان که هدایت آن را اوتمار هیتسفلد، سرمربی اسبق تیم بایرن‌مونیخ و مربی فعلی تیم سوئیس به عهده خواهد داشت، ‌در شهر شیمنتس آلمان به میدان می‌رود. دایی که سال 1999 در تیم بایرن‌مونیخ به عنوان بازیکن زیر نظر هیتسفلد کار کرده، در کنار ستارگانی همچون بوخوالد، فردی بوبیچ، آندریاس هرتسوگ، پائولو سرجیو، سرگئی باربارز، کارل پوبورسکی و بیزانت لیزارازو و... به میدان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها