آسوشیتدپرس: مردی 26 ساله در گلندل آمریکا با کلنگ به دوربین ثبت سرعت پلیس، حمله کرد و آن را از بین برد. یک پلیس موتورسوار که مامور کنترل ترافیک در حاشیه بزرگراه بود، صدای در هم شکستن شیئی را شنید و در نهایت تعجب مردی را دید که با کلنگ به جان دوربین کنترل سرعت افتاده بود. این مرد هم‌اکنون بازداشت است و در زندان به سر می‌برد و اعلام کرده بدون حضور وکیلش حرف نمی‌زند.
کد خبر: ۲۲۲۰۸۳

انگشتر گمشده، 21 سال بعد پیدا شد

آسوشیتدپرس: مرد تگزاسی اصلا انتظار نداشت انگشتری را که 21 سال پیش گم کرده بود، پیدا کند. اما در کمال شگفتی یک ماهیگیر این انگشتر را  به او داد و شگفت‌زده‌اش کرد.

این ماهیگیر که کنار دریاچه سم ریبرن تگزاس در حال ماهیگیری بود یک انگشتر با یک جواهر آبی رنگ در بین ماهی‌های صید کرده خود پیدا کرد.

روی این انگشتر نام صاحبش جو ریچاردسون حک شده بود، البته انگشتر نگین آبی  حدود 100 مایل دورتر از جایی یافت شد که صاحبش آن را گم کرده بود، با این حال ماهیگیر با کمک اینترنت توانست صاحب آن را پیدا کند.

ریچاردسون 41 ساله، صاحب انگشتر که اکنون مهندس مکانیک است، گفت: این انگشتر را پدر و مادرم به مناسبت فارغ‌التحصیلی‌ام از دانشگاه سال 1987 به قیمت 200 دلار به من هدیه کرده بودند. جایی نبود که من دنبال آن نگشته باشم، همیشه از گم شدن آن متاسف بودم.

با گذشت 21 سال نگین این انگشتر هیچ آسیبی ندیده و از آن جدا نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها