چهره‌های از قلم افتاده

حامد حدادی

وقتی صمد نیکخواه بهرامی به لیگ فرانسه رفت و قبل از آغاز مسابقات لیگ فرانسه عذرش را خواستند، پیش خودمان گفتیم که خب دلیل فنی نداشته است. بعد دلمان را خوش کردیم به حامد حدادی که قرار بود در NBA بازی کند، اما ملی‌پوش 2 متر و 18 سانتیمتری کشورمان بعد از سپری کردن چند هفته ناکامی و سکونشینی در بازی‌های تیم ممفیس از هفته آینده در قالب مسابقات زیرگروه لیگ NBA به میدان می‌رود.
کد خبر: ۲۲۱۱۷۱

میترا حجار

خبر حضور او در سریالی به کارگردانی کمال تبریزی هفته گذشته کلی خبرساز شد. میترا حجار که چند سالی است خارج از ایران زندگی می‌کند و خب طبیعتا چند سالی می‌شود که در هیچ نقشی بازی نکرده است با پیشنهادی از کمال تبریزی روبه‌روی دوربین تلویزیون قرار می‌گیرد. خبر حضور او در این سریال بار‌ها تکذیب و تایید شد و عده‌ای هم به حضور او اعتراض داشتند که بالاخره کمال تبریزی حضور میترا حجار را در این سریال قطعی دانست.

احمد آقالو

به یاد آوردن او کار زیاد سختی نیست. صدایش توی گوش تمام رادیوباز‌ها هست؛ کاری که او در رادیو این اواخر به دلیل بیماری‌اش (سرطان استخوان) به بازی در تئاتر و فیلم ترجیح می‌داد. آقالو شاید در سینما زیاد چهره نبود (هرچند او نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر هم شده بود)،‌ اما کمتر علاقه‌مند به تئاتری وجود دارد که او را نشناسد و یا از او بازی به یادماندنی به خاطرش نمانده باشد. مرگ، انگار در پاییز امسال دوره افتاده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها