قبض‌ها هیچگاه حامل پیام خوب و خوشی نیستند؛ چرا که همیشه انسان را برای پرداخت پول از جیب مبارک، به بانک می‌کشانند و باقی قضایا. اما برای یک‌بار هم که شده، قبض و به طور مشخص قبض برق حامل پیام خوبی است. پس از دریافت قبض، به پشت آن نگاهی بیندازید.
کد خبر: ۲۲۱۰۲۷

از این ماه پشت این قبض‌ها یک کوپن مخصوص دریافت لامپ کم‌مصرف درج شده که پس از پرداخت وجه قبض، می‌توانید با پر کردن آن منتظر دریافت لامپ در منزل خود باشید.

در این جدول نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن یا کدپستی منزل را وارد کنید، سپس نوع لامپی را که در منزل نیاز دارید، بر اساس آفتابی، مهتابی و معمولی یا لوستری به همراه تعداد لامپ مورد نیاز انتخاب و به باجه بانک تحویل دهید.

این لامپ‌ها کمی بعد، ‌از سوی شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای به در منزل شما، تحویل می‌شود؛ بدون دریافت وجهی از شما البته شادمان نمانید، چون این لامپ‌ها رایگان نیست، بلکه فقط یارانه‌ای است و دولت بخشی از قیمت تمام شده لامپ را می‌پردازد.
 قیمت هر لامپ یارانه‌ای 1150 تومان و دارای یک‌سال ضمانت است. در صورت معیوب شدن این لامپ‌ها در دوره گارانتی یکساله، می‌توانید لامپ را به اداره برق منطقه محل سکونت خود ببرید و آن را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که قبض برق خود را از طریق خودپردازی می‌پردازید، کوپن پر شده را در صندوق پست بیندازید. آمارها نشان می‌دهد استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف تا 30 درصد هزینه برق مصرفی شما را کاهش می‌دهد و در ضمن حرارت ایجاد شده در محل را کاهش می‌دهد و عمر بیشتری هم نسبت به لامپ‌های معمولی دارد.

با این حال، فراموش نکنید که هزینه این لامپ‌ها در قبض برق بعدی شما محاسبه و خدمتتان ارسال می‌شود تا به یاد داشته باشید قبض‌ها همیشه هم حامل پیام خوب و خوشی نیستند...!

سید علی دوستی موسوی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها