دیلی اسپورت بارسلونا:‌ باشگاه رئال مادرید در نظر دارد اگر وضعیت ناامیدکننده تیم فوتبال این باشگاه ادامه یابد، در ماه ژانویه 2009 فرانک ریکارد مربی سابق بارسلونا را جایگزین شوستر کند. شوستر، فصل پیش رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد. اما رومن کالدرون و اعضای هیات مدیره اعتقاد دارند تیم رئال در این فصل پیشرفت نداشته و خوب نتیجه نگرفته است. فرانک ریکارد احتمالا در تابستان آینده سرمربی آ.ث.میلان خواهد شد و به نظر نمی‌رسد پیشنهاد باشگاه رئال مادرید را قبول کند.
کد خبر: ۲۱۶۱۴۵

منچستریونایتد از نگاه لمپارد

بی.بی.سی: فرانک لمپارد، بازیکن تیم چلسی می‌گوید: منچستریونایتد با وجود باخت به آرسنال، هنوز خطرناک و از بخت‌های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است.لمپارد گفت: منچستریونایتد حتی با 5 یا 8 امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین، رقیبی بزرگ است.

با شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال، این تیم 8 امتیاز از صدرنشینان عقب افتاده است. چلسی و لیورپول 29 امتیازی و منچستریونایتد با یک بازی کمتر 21 امتیازی است.

رینا ، ناامید از قهرمانی لیورپول‌

دیلی استار: پپه رینا، دروازه‌بان تیم لیورپول نگران است که تجربه کم این تیم در لیگ برتر در مقایسه با منچستریونایتد و چلسی و آرسنال، بخت قهرمانی لیورپول را پایین می‌آورد. به اعتقاد رینا منچستریونایتد و چلسی راه رسیدن به قهرمانی را می‌دانند؛ زیرا در سال‌های اخیر چند بار قهرمان لیگ‌برتر شده‌اند. رینا گفت: یونایتد و چلسی تجربه زیادی دارند، چرا که پیش از این در لیگ برتر قهرمان شده‌اند. آنها مزه قهرمانی را چشیده‌اند و با آن آشنایند، در حالی که ما آن را احساس نکرده‌ایم.

خوشبینی بنیتس‌

اسپورتینگ‌لایف: رافائل بنیتس به رقیبان لیورپول در لیگ برتر انگلیس هشدار داد در ادامه این فصل پیشرفت ستاره‌های تیمش ادامه خواهد یافت.در بازی لیورپول مقابل وست برومویچ، را بی‌کین گلزنی کرد و فرناندو تورس پس از دوره مصدومیت به ترکیب تیم خود بازگشت. بنیتس اعتقاد دارد هنوز زمان اوج لیورپول نیامده و در راه است. او گفت: جرارد می‌تواند پیشرفت کند، آمادگی تورس نیز افزایش می‌یابد و دانیل آگر نیز روز به روز بهتر می‌شود.

آرسنال، مدیون ونگر

یورواسپورت: سسک فابرگاس تاکید می‌کند بازیکنان آرسنال، پیروزی 2 بر یک خود بر منچستریونایتد را مدیون آرسن ونگر هستند. پس از 10 روز که از ونگر انتقاد می‌شد، پیروزی تیمش برمنچستریونایتد به انتقادها پایان داد. او گفت: همه انتقادها از ونگر کمی ناعادلانه است. هنوز در اوایل فصل هستیم و نباید زود نتیجه‌گیری کرد. شاید هنوز تجربه منچستریونایتد و چلسی و لیورپول را نداشته باشیم؛ اما بازی ما مقابل منچستریونایتد نشان داد که در مقایسه با فصل قبل چقدر پخته شده‌ایم.

انتقاد کولین از داوری‌ها

گل: پیرلوئیجی کولینا، داور نامدار و بازنشسته ایتالیایی تایید کرد که در ایتالیا داوران بیشتر از جاهای دیگر سوت می‌زنند. کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم میلا‌ن یکشنبه شب به انتقاد از داور بازی تیمش مقابل لچه پرداخت و گفت او بی‌علت یک ضربه آزاد به نفع لچه اعلام کرد که تبدیل به گل مساوی این تیم شد.به دنبال حرف‌های آنچلوتی، روز دوشنبه کولینا نیز گفت داور می‌توانست ضربه آزاد اعلام نکند و کاملا درست است که داوران ما در مقایسه با دیگر لیگ‌های اروپایی، بیشتر سوت می‌زنند. البته نوع فوتبال ما می‌طلبد که داوران سختگیرتر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها