پایان تراژیک رومانس حماسی "استرالیا" ساخته باز لورمن با بازی هیو جکمن و نیکول کیدمن با فشار مسئولان استودیو فاکس قرن بیستم تغییر کرد.
کد خبر: ۲۱۵۴۴۹

گاردین اعلام کرد "استرالیا" را لورمن با بودجه‌ای 120 میلیون دلاری ساخته و از 26 نوامبر (ششم آذر) در بازار آمریکای شمالی اکران می‌شود. از "استرالیا" به عنوان داستانی حماسی و ماجرایی به سبک "تایتانیک" یاد می‌شود، اما ظاهرا پایان تلخ فیلم رئیسان استودیو هالیوودی را بسیار نگران کرده بود.

لورمن پس از بحث‌های "داغ" با مقام‌های فاکس قرن بیستم در نهایت پذیرفت صحنه‌های پایانی را بازنویسی کند تا شخصیت جکمن در فیلم زنده بماند. این تصمیم در پی واکنش‌های منفی به پایان "استرالیا" در نمایش آزمایشی نسخه اولیه فیلم اتخاذ شده است. ظاهرا مسئولان استودیو احساس کرده‌اند یک پایان خوش به موفقیت فیلم در گیشه کمک می‌کند.

یدمن در این فیلم نقش یک اشراف‌زاده بریتانیایی را بازی می‌کند که در آغاز جنگ جهانی دوم وارث مزرعه‌ای در استرالیا می‌شود. پس از آنکه زمینداران رقیب می‌کوشند زمین او را تصاحب کنند، زن برای هدایت هزاران حیوان در سفری به سراسر کشور با گله‌داری زمخت با حضور جکمن همراه می‌شود و این همزمان با آغاز حمله نیروهای نظامی ژاپن به کشور است.

تغییر پایان فیلم تازه‌ترین اتفاقی است که پروژه را تحت تاثیر قرار داده است. نقش جکمن را در فیلم قرار بود راسل کرو بازی کند، اما او قید این کار را زد. فیلمبرداری پروژه نیز مدت‌ها به خاطر شرایط بد آب و هوایی در غرب استرالیا که در 100 سال اخیر بی‌سابقه بود و بعد شیوع آنفلونزا، به تعویق افتاد.

لورمن 46 ساله سال 2001 فیلم تحسین‌شده "مولن روژ" را بازی کیدمن ساخت که در هشت رشته نامزد اسکار شد و در دو بخش بهترین طراحی هنری و بهترین طراحی لباس جایزه برد. جکمن "سرچشمه‌های افراد ایکس: وولورین" را در مرحله پس از تولید دارد. "شمشیرماهی"، "کیت و لئوپولد"، "ون هلسینگ" و "پرستیژ" دیگر فیلم‌های اوست.

کیدمن نیز پارسال در سه فیلم "قطب‌نمای طلایی"، "تهاجم" و "مارگو در عروسی" بازی کرد و این روزها در حال نقش‌آفرینی در موزیکال "9" به کارگردانی راب مارشال است.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها