جام‌جم: فرقی بین دختران و پسران جوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا نبود، چون هر 2 تیم فقط توانستند یک دیدار خود را ببرند و در دیگر بازی‌ها پیروزی را به حریفان تعارف زدند. دیروز تیم جوانان ایران (دختران) در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور مالزی مقابل استرالیا با 6 گل شکست خورد تا با عنوان چهارمی در گروه 5 تیمی خود به کشور بازگردد.
کد خبر: ۲۱۴۹۱۹

حجازی فردا ابومسلم را هدایت نمی‌کند

فارس: قرار است ناصر حجازی، سرمربی جدید ابومسلم از فردا کار خود را در این باشگاه آغاز نکند و بر این اساس او در دیدار تیمش با برق شیراز روی نیمکت نمی‌نشیند و از روی سکوها کار شاگردان جدید خود را دنبال خواهد کرد. ‌احتمالا رضا احدی از روی نیمکت، ابومسلم را در دیدار فردا هدایت می‌کند.

لیگ فوتسال و 6 دیدار امروز

جام‌جم: از ساعت 15 امروز 6 دیدار زیر در چارچوب هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران برگزار می‌شود:
شهید منصوری قرچک  ذغال‌سنگ کرمان / تام ایران‌خودروی تهران  صدرای شیراز / فولادگستر تبریز  ارم‌کیش قم / ارژن فارس  علم و ادب مشهد / پوشینه بافت قزوین - شرکت ملی حفاری اهواز / راه‌سازی  فولاد ماهان اصفهان.

عباسی: نه قهرمان می‌شویم و نه تیم آخر

فارس: محمد عباسی، سرمربی تیم برق شیراز در آستانه دیدار فردای تیمش با ابومسلم گفت: دیدار راحتی نخواهد بود. با توجه به تغییراتی که در کادر فنی ابومسلم به وجود آمده، حتما شوک مثبتی در این تیم ایجاد شده است.به هر حال ما هیچ‌وقت نگفته بودیم قهرمان می‌شویم و هیچ‌وقت هم نمی‌گوییم تیم آخر خواهیم شد.

سرمربی داماش یکشنبه معرفی می‌شود

جام‌جم: امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش، حسین عبدی و سیدعلی افتخاری را 2 گزینه اصلی سرمربیگری داماش عنوان کرد و گفت تا روز یکشنبه نفر برگزیده معرفی خواهد شد. عابدینی گفت: گزینه اصلی ما نادر دست‌نشان بود، ولی بعید است بتوانیم قرارداد او با استیل‌آذین را فسخ کنیم. همچنین استانکو هم به عنوان مدیر فنی راهی رشت خواهد شد.

بگوویچ: ناچاریم مقاومت را ببریم

فارس: وینکو بگوویچ، سرمربی پاس همدان گفت: با توجه به نتایج اخیر مجبوریم مقاومت را در همدان شکست دهیم. هرچند 3 بازیکن کلیدی خود به نام‌های غلام‌نژاد، خورج و قباخلو را نداریم، اما در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و برای پیروزی آماده‌ایم.

چرخابی: از بازگشت لوکا استقبال می‌کنم‌

فارس: حسین چرخابی، سرمربی تیم سپاهان درباره بازگشت لوکابوناچیچ به سپاهان گفت: از این اتفاق استقبال می‌کنم، چون برای سرمربی شدن ترفندی نداشته‌ام و هر وقت مسوولان باشگاه مرا نخواهند، اصلا ناراحت نمی‌شوم. چرخابی درباره بازی با داماش گفت: آنها انتحاری بازی خواهند کرد و می‌خواهند خود را به کادر فنی جدید نشان دهند، پس حریف سختی برایمان خواهند بود، ضمن این‌که ما حاج صفی، عقیلی و بنگر را در اختیار نداریم.

جلالی: پیکان شایسته صدرنشینی است‌

جام‌جم: مجید جلالی سرمربی تیم فولاد در آستانه دیدار با پیکان گفت: پیکان فعلی واقعا تیم خوبی است و پیروزی بر آنها  بدون شک کار ساده‌ای نیست. آنها  با شایستگی در صدر جدول لیگ قرار دارند. خوشبختانه در تیم ما هم انگیزه زیادی برای موفقیت وجود دارد و تمام تلاشمان را برای رفع نقاط ضعف عمومی و هماهنگ کردن مهاجم جدید برزیلی با دیگر بازیکنان به کار می‌بندیم.

ابراهیم‌زاده: خداداد را نمی‌توان شناسایی کرد

جام‌جم: منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید: با آن که در دیدار پیشین پیام با سپاهان، آنالیزورهای ما در ورزشگاه حاضر بودند، ولی به دلیل بازی انتحاری تیم پیام و برنامه‌های ویژه خداداد عزیزی، نمی‌توان شناخت کاملی از این تیم پیدا کرد. تیم ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و فقط محسن مسلمان را به دلیل حضور در تیم ملی جوانان در اختیار نداریم.

اردوی یک هفته‌ای امارات‌

ایرنا: تیم ملی فوتبال امارات که 29 آبان در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی میزبان تیم ملی فوتبال ایران است، زیر نظر دومنیک پاتینی سرمربی فرانسوی خود اردویی یک‌هفته‌ای را برپا می‌کند. هنوز حریف تدارکاتی اماراتی‌ها در این اردو مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها