آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا

رم - چلسی بدون بالاک و توتی‌

گروه ورزش: دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا از امشب استارت می‌‌خورد و آخرین بازی‌های دور رفت تکرار خواهد شد تا تیم‌های مغلوب، به دنبال انتقام از حریفان باشند. رم و چلسی مهم‌ترین دیدار امشب را در حالی برگزار می‌کنند که لوچیانو اسپالتی، سرمربی رمی‌ها به دلیل نتایج ضعیف اخیرش در معرض اخراج قرار دارد و سخت به دنبال کسب نتیجه از دیدار خانگی از نایب قهرمان اروپاست. چلسی هم که دیدار رفت را در لندن با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشته، امشب با غایبان آسیب‌دیده سرشناسی چون میشائیل بالاک، مایکل اسین، ریکاردو کاروالیو و اشلی کول روبه‌روست. رم هم غایبان بزرگی چون فرانچسکو توتی و آکوئیلانی دارد. اسپالتی درباره بازی امشب و شرایط تیمش می‌گوید: تیم ما در حال حاضر به شور و اشتیاق و آرامش نیاز دارد که مدت‌هاست از آن بی‌بهره بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۱۴۳۸۵
این دیدار در چارچوب گروه یک برگزار می‌شود، جایی که کلوچ رومانی هم میزبان بوردوی فرانسه است.چلسی با 7، کلوچ با 4 و رم و بوردو با 3 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم این گروه قرار گرفته‌اند.

از دیگر دیدارهای مهم امشب بازی لیورپول با اتلتیکو مادرید است که در آنفیلد بندر لیورپول برگزار خواهد شد و برنده آن به دور بعد، صعود خواهد کرد. دیدار رفت 2 تیم، 2 هفته پیش با تساوی یک  یک خاتمه یافت. رافائل بنیتس، سرمربی سرخ‌های لیورپول امیدوار است فرناندو تورس ستاره تیمش و اسطوره پیشین اتلتیکو مادرید به دیدار امشب برسد، او دیروز در این خصوص گفت: امیدوارم تورس برای این مسابقه آماده شود. اگر شرایط مناسب باشد، او را به میدان می‌فرستم. در ترکیب اتلتیکو نیز گریگوری کوپه دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی پس از مدت‌ها مصدومیت درون دروازه قرار می‌گیرد، ولی اویفالوژی و سیتاریدیس به دلیل آسیب‌دیدگی غایب خواهند بود.

این بازی هم در چارچوب رقابت‌های گروه چهارم دنبال می‌شود، جایی که لیورپول و اتلتیکو هر دو، 7‌امتیازی هستند، آیندهوون 3 امتیاز گرفته و مارسی بدون امتیاز است.

برنامه دیگر بازی‌های امشب لیگ قهرمانان:

گروه 2 : آنورتوسیس قبرس - اینترمیلان ایتالیا (نتیجه دیدار رفت: یک - صفر به سود اینتر)‌ وردربرمن آلمان - پاناتینایکوس یونان (نتیجه دیدار رفت: 2 - 2 مساوی)‌

گروه 3: بارسلونا اسپانیا - باسل سوئیس (نتیجه دیدار رفت: 5 بر صفر به سود بارسلونا)‌ اسپورتینگ لیسبون پرتغال - شاختار دونتسک اکراین (نتیجه دیدار رفت: یک بر صفر به سود اسپورتینگ)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها