یورو اسپورت: نیکلاس آنلکا می‌گوید تیم چلسی برای کسب پیروزی گاهی باید بد بازی کند. به اعتقاد او همیشه نمی‌توان با فوتبال خوب و زیبا به پیروزی رسید. آنلکا درخصوص شکست تیمش مقابل لیورپول گفت: ما خوب بازی نکردیم، زیرا لیورپول به ما اجازه خوب بازی کردن نداد. دیر یا زود نیز می‌بایست نوار شکست‌ناپذیری ما در خانه پاره می‌شد. ما شرمنده‌ایم که شکست خانگی‌مان مقابل لیورپول بود. حالا باید اشتباهات خود را جبران کنیم.
کد خبر: ۲۱۳۱۹۰

دیه‌گو از نگاه لیپی‌

گازتا دلا‌ اسپورت: مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، اعتقاد دارد مارادونا در سمت مربیگری تیم آرژانتین موفق خواهد شد. لیپی گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان تیم آرژانتین تابع مارادونا خواهند بود و به حرف‌هایش گوش خواهند کرد. بازیکن سابق تیم ناپولی، عصر تازه‌ای را در زندگی‌اش آغاز می‌کند. لیپی از چند روز پیش در جریان روند انتخاب مارادونا قرار داشت و این موضوع را پیگیری می‌کرد.

انتقاد فرگوسن از بلاتر

ساکرنت: الکس فرگوسن با انتقاد از سپ بلاتر رئیس فیفا، او را برای ریاست فیفا مردی بیش از اندازه مسن توصیف کرد. فرگوسن که هنوز از حرف‌های بلاتر درباره رونالدو دل چرکین است، در مصاحبه‌ای که متن او در روزنامه تایمز چاپ لندن منتشر شد، گفت: بلاتر در خطر است. او به سنی رسیده که باید از ریاست فیفا کنار برود. زمانی که رونالدو قصد رفتن به رئال مادرید را داشت و باشگاه منچستر یونایتد مانع رفتن او شد، بلاتر رفتار باشگاه انگلیسی را «برده‌داری مدرن» خوانده بود.

مورای تنیس‌باز کامل‌

ایندیپندنت: در آستانه شروع رقابت‌های تنیس مسترز پاریس، رافائل نادال مرد شمال یک تنیس جهان به تحسین از اندی مورای پرداخت و او را بازیکنی کامل خواند. نادال در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه فرانسوی اکیپ در این خصوص که در سال 2008 کدام بازیکن او را تحت تاثیر قرار داده گفت: مورای. او در ماه‌های گذشته ثابت کرد که قادر به فتح رویدادهای بزرگ است و فرقی نمی‌کند حریفش چه کسی باشد.

امید بنیتس به قهرمانی

تایمز:  رافائل بنیتس، سرمربی تیم لیورپول معتقد است تیمش به اندازه کافی تجربه دارد که در کورس قهرمانی لیگ برتر بماند. او نظر برخی‌ها را که می‌گویند لیورپول آنقدر تداوم ندارد که تا پایان فصل به مبارزه برای کسب قهرمانی ادامه دهد، رد کرد. سرمربی لیورپول گفت: بازیکنانم فاتح لیگ قهرمانان شده‌اند که افتخار بزرگی است. ما تجربه آن قهرمانی را داریم، ضمن این که با تیم خودم قهرمان لالیگا شدم. این تجربه‌ها برای لیورپول کارساز است.

حمایت مسی از مارادونا

هرالدتریبیون: لیونل مسی، بازیکن جوان تیم ملی آرژانتین از انتخاب مارادونا به عنوان سرمربی جدید این تیم به طور کامل حمایت کرد. مسی در مصاحبه با روزنامه گازتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا، در پاسخ به این پرسش که آیا مارادونا بدون داشتن تجربه مربیگری موفق می‌شود، گفت: مشکلی وجود ندارد. او مرد بزرگی است و تحسینش می‌کنم؛ چون به فوتبال آرژانتین خیلی چیزها داده است. مسی ادامه داد: به کار مارادونا خوشبینم، نسلی که برنده مدال طلای فوتبال المپیک شد، می‌آید و مارادونا با آنها  موفق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها